שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
שיווק דיגיטלי. תעשייה שהולכת ומתחזקת / צילום: DEPOSITPHOTOS

כסף באינטרנט או נדל"ן דיגיטלי: "רוב האנשים לא יידעו לעשות זאת ולא משנה איזה קורס יעברו"

ג'ון אלגורט, מייסד קהילת "ריברנד מיליונר", שובר מוסכמות בכל הקשור לנדל"ן דיגיטלי, נכסים דיגיטליים ודומיהם, וטוען כי שיטת שיווק שותפים ברשת ודומותיה לא מאפשרות תמורה נאותה על ההשקעה • הפלטפורמה שהשיק לאחרונה מציעה למשווקים ויזמים ברשת מודל חדש, הכולל כלים מוכנים לשימוש על מנת לחסוך בזמן ובעלויות • "הלקוח מקבל דרכנו את כל אפיקי הפרסום והשיווק לכל מוצר"

יובל גמליאל 12.01.2021
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock

מנהלי שיווק מצייצים: גם השנה ynet וגלובס הם האתרים המועדפים לפרסום

הסקר שנערך זו השנה השלישית ברציפות בקהילת "מנהלי שיווקי מצייצים" ביחד עם חברת Segmanta מלמד על העדפה בקרב מפרסמים לגלובס מקרב האתרים הכלכליים ול-ynet באתרים הכללים • ניכרת העדפה ברורה גם ל-N12 שרק השנה נכנס לזירה • הפרסום בדיגיטל מתחזק

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2020
למבורגיני. השקה באמצעות מציאות רבודה (AR) / צילום: טוויטר קבוצת פולקסווגן

איך חזר האו"ם לחיים ומה הבינו בלמבורגיני ובלואי ויטון? המותגים על קו הזינוק

הקורונה לא מנעה מליסבון לרכז את מותגי העולם כדי לנסות ולהבין מה למדנו ואיך מתאוששים • ויש גם תובנה אופטימית: דווקא מתוך המשבר הכוח חזר לידי העיתונאים • איתי צמיר עם הבשורות החמות מכנס הדיגיטל והטכנולוגיה השנתי Web Summit שנערך לאחרונה

איתי צמיר 20.12.2020
יואב יזהר-פרטו, מנכ“ל ומייסד קנשו / צילום: קנשו

חברת השיווק הדיגיטלי קנשו רוכשת את הסטארט-אפ סיגנלס אנליטיקס

סכום העסקה לא פורסם • כל 80 עובדי סיגנלס אנליטיקס יעברו לקנשו ”וישתלבו בתפקידי מפתח בחברה כחלק מחטיבה חדשה ל-M arketing Intelligence • סיגנלס אנליטיקס גייסה עד היום 55 מיליון דולר

אופיר דור 17.12.2020
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות של בזק / צילום: בזק

להרגיש בבית, וגם להיות בו: בזק מקימה יחידה דיגיטלית עצמאית

בזק עורכת רה-ארגון בניהול הממשקים הדיגיטליים שלה • ל"גלובס" נודע כי הקבוצה צפויה להקים יחידה דיגיטלית עצמאית שתנוהל מתוך החברה, זאת לאחר שבמשך השנים האחרונות נוהל תקציב הדיגיטל מתוך חברות הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
 יובל בן יצחק, מנכ"ל סושיאל בייקרס / צילום: Socialbakers

Astute רוכשת את Socialbakers בכ-150 מיליון דולר

סושיאל בייקרס היא פלטפורמת שיווק ברשתות חברתיות, Astute מפתחת מערכות ניהול קשרי לקוחות • גורמים בתעשייה מעריכים כי סכום הרכישה הוא 150 מיליון דולר

אורי ברקוביץ' 09.09.2020
מייסדי Yotpo , מימין לשמאל: תומר תגרין ועומרי כהן / צילום: מור שני

חברת Yotpo הישראלית גייסה 75 מיליון דולר

את סבב הגיוס של החברה, שמפתחת מערכות לניהול קשרי לקוחות עבור משווקים, הוביל אדם פישר מקרן בסמר ונצ'רס • לדברי עומרי כהן, סמנכ"ל התפעול ואחד ממייסדי החברה, הגיוס בוצע על פי הערכת שווי "באזורים של יוניקורן. קרוב לשם"

אורי ברקוביץ' 04.08.2020
זאק שטרית, בעלים של חברת full power לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי / צילום: תמונה פרטית

"יש לנו לקוחות ועסקים שנפגעו בצורה אנושה. כואב הלב"

זאק שטרית, בן 40, בעלי חברת full power לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי • "גלובס" שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

אלה לוי-וינריב 24.06.2020
אוליבייה אלבז, ד"ר דנה טבת, איתי אהרונוב, אורי באור, דן אבלגון / צילום:  יח"צ, המרכז הבינתחומי, שי הנסב

באונליין ובחנויות פיזיות: האם יש דרך להכיר את הלקוח שלכם טוב יותר?

מה ארגונים עושים כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם, איך לקוחות מגיבים לכך שמוכרים בחנויות פיזיות מכירים אותם, ומה גורם ללקוחות לספק מידע על עצמם? • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"

עמרי זרחוביץ' וקרן קירש 23.06.2020
מורה בבית ספר יסודי בארה"ב מעבירה שיעור באפליקציית זום / צילום: Amanda Inscore, רויטרס

דעה: זה הזמן ליצירתיות דיגיטלית

הפתרונות והכלים לאתגרי הקורונה כבר כאן • שלוש נקודות מפתח בדרך לשינוי הנדרש מחברות ומארגונים בעידן החדש

צחר רותם 18.05.2020
אורי פז, מנכ״ל טוחן מדיה / צילום: יח"צ

"תחום השיווק באינטרנט פרוץ לגמרי. אין בו סטנדרט ואין רגולציה. כל אחד הוא מומחה מטעם עצמו"

אורי פז, מנכ"ל סוכנות המדיה הדיגיטלית "טוחן מדיה": "משבר הקורונה טרף לכולם את הקלפים. בשנים האחרונות אנחנו עובדים הרבה עם חברות הייטק גלובליות, והן כל הזמן דוחפות ל'טרנספורמציה דיגיטלית'. הקורונה האיצה את התהליך הזה במהירות מסחררת"

דוד ורטהיים 14.05.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס

בכיר בתעשייה: "בענף הפרסום משבר הקורונה מתחיל עכשיו"

רוב בכירי הענף צופים ירידה של לפחות 30% בהיקפי הפעילות • המשמעות בפועל: עם תחילת המשבר שלחו רוב המשרדים חלק ניכר מהעובדים לחל"ת, עתה, הם התחילו לדבר באופן גלוי על קיצוצים

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2020
מימין: צעירים סינים משווקים מוצרים בלייב־סטרימינג "טאובאו לייב" של עליבאבא, יו"ר Gree מנסה למכור  מוצרים של החברה בלייב סטרימינג,  / צילום: צילום מסך

המנהלים הבכירים ביותר בסין מתייצבים מול המצלמה ומספקים הצצה לעולם השיווק ביום שאחרי המגפה

כמו שמגפת הסארס ב-2003 הזניקה את המסחר האלקטרוני בסין, כך נראה שהקורונה הפכה את המכירות בלייב-סטרימינג לסטנדרט עבור מותגים וחברות רבות • בעקבות ההאטה הכלכלית, אפילו המנהלים הבכירים ביותר במדינה מתייצבים מול המצלמה ומוכרים מוצרים בשידור חי

אופיר דור 07.05.2020
עסקים סגורים בתקופת משבר הקורונה / צילום: איל יצהר, גלובס
שיווק | דעה

דעה: איך ייראה השיווק ביום שאחרי

עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה

 

צחר רותם 05.04.2020
מארק צוקרברג / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

דעה: הצרות של צוקרברג הן חדשות רעות למפרסמים

זה היה שבוע רע מאוד למארק צוקרברג, שעלול לסמן מגמה מדאיגה מבחינת פייסבוק כפלטפורמה שיווקית

צחר רותם 14.02.2020
פודקאסטים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

דעה: בעידן ה"במקביל", הפודקאסט הוא דרך לשבת על אוזנו של הלקוח, פשוטו כמשמעו

כשהצורך הוא עסקי-שיווקי, ברור שרק פודקאסטים קצרים וממוקדים יעשו את העבודה • בלי טפיחה עצמית, נטו מקצועיות – והכי חשוב: עניין וערך אמיתי לקהל היעד

צחר רותם 03.02.2020

   123456789101112   

   נמצאו 188 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988