שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
סמנכ"לי השיווק שהשתתפו בסקר צופים ירידה ממוצעת של 30% בתקציבים המופנים לפרסום מסורתי / צילום: Shutterstock, SFIO CRACHO
שיווק | בלעדי

כשאפילו המבוגרים עוברים לאונליין, מנהלי השיווק חייבים לעדכן את הארסנל

סקר סמנכ"לי השיווק של דלויט דיגיטל ואיגוד השיווק בחן את האתגרים החדשים בעקבות הקורונה, את דרכי ההתמודדות עם העלייה המשמעותית במכירות האונליין • 2021 מוגדרת ע"י המשתתפים כ"שנת תיקון", שתתאפיין בחלוקה מחדש של תקציבי הפרסום

מיכל רז-חיימוביץ' 01.07.2021
פייסבוק / צילום: Shutterstock, DenPhotos

איך תקדמו את העמוד העסקי שלכם בפייסבוק?

החשיבות של הרשתות החברתיות בהיבט העסקי עלתה במיוחד בזמן מגפת הקורונה, והמיתוג בפייסבוק עשוי להשפיע ישירות על שורת הרווח • מה צריך לעשות כדי להוציא את המיטב מהעמוד העסקי?

נבו טרבלסי 27.06.2021
משרדי גוגל בצרפת / צילום: Reuters, Charles Platiau

"שיטות חמורות שפגעו בשוק הפרסום המקוון": גוגל תשלם קנס של 220 מיליון אירו לצרפת

כחלק מהסדר עם הרגולציה הצרפתית, אלפאבית, חברת האם של גוגל, הסכימה לשלם קנס של כ-220 מיליון אירו (כ-270 מיליון דולר) לצרפת • נגד ענקית הטכנולוגיה נטען שהיא מנצלת את מעמדה הדומיננטי בשוק הפרסום הדיגיטלי • גוגל התחייבה להקל על מתחריה בצרפת ב-3 השנים הקרובות

נבו טרבלסי 07.06.2021
אלון ליבוביץ’ / צילום: יח"צ

בית משפט בקליפורניה: פייסבוק לא תגביל את הפעילות של חברת BrandTotal הישראלית עד לתום ההליכים המשפטיים

פייסבוק החליטה לתבוע את BrandTotal הישראלית שהוקמה בשנת 2016, המנכ"ל הגדיר את זה בראיון לגלובס כ"בוקס בבטן" • הצדדים הסכימו כחלק מדיון שהתקיים בסופ"ש בבית משפט בקליפורניה שפייסבוק לא תגביל הפעילות של החברה

נבו טרבלסי וענת ביין-לובוביץ' 01.06.2021
עסקים שנסגרו בבני ברק בשל הקורונה הכלכלית / צילום: כדיה לוי
שיווק | דעה

הקורונה שינתה את הרגלי הצריכה שלנו, והעסקים חייבים להתאים את עצמם

הקורונה היוותה תזכורת לאי-יציבותה של השגרה כפי שאנחנו מכירים אותה • תקופות דומות לה או כאלה שמזכירות אותה עלולות להגיע בכל רגע, והלחימה שהייתה בשבועות האחרונים מוכיחה זאת • אין סיבה לפחד מזה, אבל יש היגיון רב להתכונן לזה, ללמוד את הלקח ולהכין את הקרקע

אסף פאסי 31.05.2021
ספאם / צילום: שאטרסטוק

חוק הספאם: אמצעי הרתעה או כלי שממוטט חברות

בניגוד לרושם שנוצר, חוק הספאם מהווה את אחד החסמים הגדולים להורדת יוקר המחיה, מונע תחרותיות ומגביר את הריכוזיות • כשהכנסת תחזור לפעילות אחרי הבחירות, טוב תעשה אם תבחן מחדש את חוק הספאם ותבצע בו תיקונים עדכניים לטובת כלל הציבור

עו"ד שי ארז 31.03.2021
עמרי כהן ותומר תגרין / צילום: מור שני

עוד חד קרן נולד: Yotpo הישראלית גייסה לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר

שבעה וחצי חודשים בלבד לאחר שגייסה 75 מיליון דולר לפי שווי "באיזור המיליארד דולר" - יוטפו מגייסת 230 מיליון דולר נוספים • תומר תגרין, מנכ"ל ומייסד משותף: "השינויים החלים בעולם השיווק הדיגיטלי יהוו לבעלי העסקים אתגר המוביל לקרב על תקציב השיווק"

אורי ברקוביץ' 18.03.2021
שיווק דיגיטלי. תעשייה שהולכת ומתחזקת / צילום: DEPOSITPHOTOS

כסף באינטרנט או נדל"ן דיגיטלי: "רוב האנשים לא יידעו לעשות זאת ולא משנה איזה קורס יעברו"

ג'ון אלגורט, מייסד קהילת "ריברנד מיליונר", שובר מוסכמות בכל הקשור לנדל"ן דיגיטלי, נכסים דיגיטליים ודומיהם, וטוען כי שיטת שיווק שותפים ברשת ודומותיה לא מאפשרות תמורה נאותה על ההשקעה • הפלטפורמה שהשיק לאחרונה מציעה למשווקים ויזמים ברשת מודל חדש, הכולל כלים מוכנים לשימוש על מנת לחסוך בזמן ובעלויות • "הלקוח מקבל דרכנו את כל אפיקי הפרסום והשיווק לכל מוצר"

יובל גמליאל 12.01.2021
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock

מנהלי שיווק מצייצים: גם השנה ynet וגלובס הם האתרים המועדפים לפרסום

הסקר שנערך זו השנה השלישית ברציפות בקהילת "מנהלי שיווקי מצייצים" ביחד עם חברת Segmanta מלמד על העדפה בקרב מפרסמים לגלובס מקרב האתרים הכלכליים ול-ynet באתרים הכללים • ניכרת העדפה ברורה גם ל-N12 שרק השנה נכנס לזירה • הפרסום בדיגיטל מתחזק

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2020
למבורגיני. השקה באמצעות מציאות רבודה (AR) / צילום: טוויטר קבוצת פולקסווגן

איך חזר האו"ם לחיים ומה הבינו בלמבורגיני ובלואי ויטון? המותגים על קו הזינוק

הקורונה לא מנעה מליסבון לרכז את מותגי העולם כדי לנסות ולהבין מה למדנו ואיך מתאוששים • ויש גם תובנה אופטימית: דווקא מתוך המשבר הכוח חזר לידי העיתונאים • איתי צמיר עם הבשורות החמות מכנס הדיגיטל והטכנולוגיה השנתי Web Summit שנערך לאחרונה

איתי צמיר 20.12.2020
יואב יזהר-פרטו, מנכ“ל ומייסד קנשו / צילום: קנשו

חברת השיווק הדיגיטלי קנשו רוכשת את הסטארט-אפ סיגנלס אנליטיקס

סכום העסקה לא פורסם • כל 80 עובדי סיגנלס אנליטיקס יעברו לקנשו ”וישתלבו בתפקידי מפתח בחברה כחלק מחטיבה חדשה ל-M arketing Intelligence • סיגנלס אנליטיקס גייסה עד היום 55 מיליון דולר

אופיר דור 17.12.2020
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות של בזק / צילום: בזק

להרגיש בבית, וגם להיות בו: בזק מקימה יחידה דיגיטלית עצמאית

בזק עורכת רה-ארגון בניהול הממשקים הדיגיטליים שלה • ל"גלובס" נודע כי הקבוצה צפויה להקים יחידה דיגיטלית עצמאית שתנוהל מתוך החברה, זאת לאחר שבמשך השנים האחרונות נוהל תקציב הדיגיטל מתוך חברות הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
 יובל בן יצחק, מנכ"ל סושיאל בייקרס / צילום: Socialbakers

Astute רוכשת את Socialbakers בכ-150 מיליון דולר

סושיאל בייקרס היא פלטפורמת שיווק ברשתות חברתיות, Astute מפתחת מערכות ניהול קשרי לקוחות • גורמים בתעשייה מעריכים כי סכום הרכישה הוא 150 מיליון דולר

אורי ברקוביץ' 09.09.2020
מייסדי Yotpo , מימין לשמאל: תומר תגרין ועומרי כהן / צילום: מור שני

חברת Yotpo הישראלית גייסה 75 מיליון דולר

את סבב הגיוס של החברה, שמפתחת מערכות לניהול קשרי לקוחות עבור משווקים, הוביל אדם פישר מקרן בסמר ונצ'רס • לדברי עומרי כהן, סמנכ"ל התפעול ואחד ממייסדי החברה, הגיוס בוצע על פי הערכת שווי "באזורים של יוניקורן. קרוב לשם"

אורי ברקוביץ' 04.08.2020
זאק שטרית, בעלים של חברת full power לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי / צילום: תמונה פרטית

"יש לנו לקוחות ועסקים שנפגעו בצורה אנושה. כואב הלב"

זאק שטרית, בן 40, בעלי חברת full power לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי • "גלובס" שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

אלה לוי-וינריב 24.06.2020
אוליבייה אלבז, ד"ר דנה טבת, איתי אהרונוב, אורי באור, דן אבלגון / צילום:  יח"צ, המרכז הבינתחומי, שי הנסב

באונליין ובחנויות פיזיות: האם יש דרך להכיר את הלקוח שלכם טוב יותר?

מה ארגונים עושים כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם, איך לקוחות מגיבים לכך שמוכרים בחנויות פיזיות מכירים אותם, ומה גורם ללקוחות לספק מידע על עצמם? • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"

עמרי זרחוביץ' וקרן קירש 23.06.2020

   12345678910111213   

   נמצאו 194 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988