שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

10 הטעויות הנפוצות בחיפוש עבודה בדיגיטל

אל תשמיטו ■ אל תלעיגו ■ אל תפיצו בספאם ■ שימרו על הלימה עם פרופיל הלינקדאין ■ ומה השש הנותרות?

שירי גרוסברד 15.03.2017
משרד המשפטים / צילום: תמר מצפי
הגנת הפרטיות | לפני כולם

מ' המשפטים יעקוב אחרי שימוש במאגרי מידע בקמפיינים

זאת, בעקבות הפרסום ב"גלובס" ■ על רקע כוונתם של גופים כמו קבוצות וואלה-בזק וזאפ להשתמש בדאטה שנאספת אצלם לצורך השבחת קמפיינים, סוגיית הפרטיות הגולש תיבחן על ידי הרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017
שירי גרוסברד / צילום: יחצ

רוצים לעבוד בחב' דיגיטל/היי-טק? שימו לב לזה בהמתנה לראיון

זמן ההמתנה לראיון, תוך התבוננות בחללים השונים, יכול לגלות לכם עולם ומלואו על החברה שאתם שוקלים לעבוד בה ■ למה ולמי כדאי לשים לב?

שירי גרוסברד 09.03.2017
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

5 דברים שכל עסק חייב לדעת על שיווק דיגיטלי

נהלו את הלידים שלכם במערכת ניהול לקוחות ■ בצעו מבחני A/B טסטינג ■ הגדירו אירועים ומטרות באנליטיקס ■ ומה עוד?

חנן אב-צוק 27.02.2017
עמית קמה / צילום: איל יצהר

"מנכ"ל עושה את המלחמות של היום. CDO - את אלה של מחר"

עמית קמה, זכיין CDO Club בארץ, שם לו למטרה לטפח את סמנכ"לי הדיגיטל המקומיים ולהוביל את השיח שטרנספורמציה כזאת אינה שינוי שיווקי או טכנולוגי אלא מנוע עסקי ■ וזה לא קל

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2017
שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עסקים מוכרים לעסקים: כיצד תגדילו את המחזור?

עסקים המוכרים לעסקים (B2B) מתמודדים ללא הרף עם הצורך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלהם למציאות דיגיטלית וטכנולוגית משתנה תדיר ■ כיצד ניתן לעשות זאת?

גילי בארי 11.01.2017
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהו אחד המרכיבים המרכזיים להצלחת העסק שלכם?

כל עסק חייב לעצמו כיום נוכחות דיגיטלית לשיווק ומכירות ■ מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים משרד המתמחה בדיגיטל, ואיך עושים זאת נכון?

גילי בארי 09.01.2017
דרכים להשיג לידים מאתר האינטרנט של העסק שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהו האתגר של מנהלי השיווק - ואיך עומדים בו?

כיצד ובאילו אמצעים תגיעו למטרה הסופית של תהליך השיווק - לייצר התעניינות של לקוחות בבית עסק שלכם?

גילי בארי 09.01.2017
פייסבוק /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"שואלים אותי: 'פייסבוק יהיה רלוונטי?'; המספרים מראים שכן"

בניגוד למה שחושבים, הצעירים לא עוזבים את פייסבוק אלא ממשיכים לגלוש בה - בעיקר במובייל ■ הגולשים הקליקו בממוצע על 13 פרסומות בחודש וכתבו יותר תגובות, אך עשו פחות שיתופים

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2017
דרכים זולות לשווק את העסק שלך / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גיוס לקוחות לבית העסק: אפשר גם בלי הוצאה כבדה

העידן הדיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים לקדם מכירות בהשקעה נמוכה באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים ■ כיצד תייצרו בעזרתם חשיפה שתעניק לכם ערך מוסף?

גילי בארי 05.01.2017
אייל בירן ודנה פריזמן / צילום: איל יצהר

"אין קסם. כדי להיות ארגון מונע דאטה חייבים לנהל תהליך"

כולם מדברים על דאטה, אבל רק מעט עובדים נכון ולא מסתבכים בנבכי השיווק הדיגיטלי ■ אייל בירן ודנה פרידמן, מחלוצי התחום בישראל, הקימו את Data Tapas, שמסייעת לארגונים לעשות את הטרנספורמציה המיוחלת

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016
כרמל ברן / צילום: יחצ

ארגון מנהלי הדיגיטל הציע לגורמים המלצה תמורת 15% מהעסקה

זאת בהמשך לחשיפת "גלובס" על הצעת הארגון לתת למכללות ללימודי דיגיטל "תו איכות" תמורת תשלום ■ כאשר איש דיגיטל הומלץ בעמוד הפייסבוק של הארגון בפני מנהלת פרסום שחיפשה "תותח דיגיטל", פנה אליו יו"ר הארגון כרמל ברן וביקש שישלם תמורת ההפניה

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2016
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"

כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
קמפיין בדיגיטל / צילום: : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"המפרסמים התבלבלו ונסחפו אחרי המושגים שהמדיות הרעיפו עליהם"

איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2016
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ברבורים שחורים מעל משרדי הפרסום: המצב חמור, לא סופני

אתם עדיין עובדים עם משרד פרסום? כנראה שבקרוב מאוד תגידו לו שלום, "זה לא אתה, זה אנחנו", ותיפרדו כידידים ■ ולא, זה לא בגלל שאתם לא מעריכים את החברים המוכשרים שם

גיא עמיעד 08.11.2016
גוגל / צילום: רויטרס

6 טיפים שישימו את אתר ה-E-Commerce שלכם בעמוד הראשון של תוצאות חיפוש בגוגל

מפתח להגדלה משמעותית של התנועה לאתר, לאורך זמן ולא רק ע"י פרסום במדיה, הוא אופטימיזציה של האתר עבור מנועי חיפוש, או באנגלית - E-Commerce SEO ■ איך עושים את זה נכון?

שי בילינסקי 07.11.2016

   123456789101112   

   נמצאו 188 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988