שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
עמית קמה / צילום: איל יצהר

"מנכ"ל עושה את המלחמות של היום. CDO - את אלה של מחר"

עמית קמה, זכיין CDO Club בארץ, שם לו למטרה לטפח את סמנכ"לי הדיגיטל המקומיים ולהוביל את השיח שטרנספורמציה כזאת אינה שינוי שיווקי או טכנולוגי אלא מנוע עסקי ■ וזה לא קל

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2017
שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עסקים מוכרים לעסקים: כיצד תגדילו את המחזור?

עסקים המוכרים לעסקים (B2B) מתמודדים ללא הרף עם הצורך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלהם למציאות דיגיטלית וטכנולוגית משתנה תדיר ■ כיצד ניתן לעשות זאת?

גילי בארי 11.01.2017
בחירת משרד הדיגיטל המתאים לחברה שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהו אחד המרכיבים המרכזיים להצלחת העסק שלכם?

כל עסק חייב לעצמו כיום נוכחות דיגיטלית לשיווק ומכירות ■ מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים משרד המתמחה בדיגיטל, ואיך עושים זאת נכון?

גילי בארי 09.01.2017
דרכים להשיג לידים מאתר האינטרנט של העסק שלכם / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהו האתגר של מנהלי השיווק - ואיך עומדים בו?

כיצד ובאילו אמצעים תגיעו למטרה הסופית של תהליך השיווק - לייצר התעניינות של לקוחות בבית עסק שלכם?

גילי בארי 09.01.2017
פייסבוק /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"שואלים אותי: 'פייסבוק יהיה רלוונטי?'; המספרים מראים שכן"

בניגוד למה שחושבים, הצעירים לא עוזבים את פייסבוק אלא ממשיכים לגלוש בה - בעיקר במובייל ■ הגולשים הקליקו בממוצע על 13 פרסומות בחודש וכתבו יותר תגובות, אך עשו פחות שיתופים

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2017
דרכים זולות לשווק את העסק שלך / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גיוס לקוחות לבית העסק: אפשר גם בלי הוצאה כבדה

העידן הדיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים לקדם מכירות בהשקעה נמוכה באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים ■ כיצד תייצרו בעזרתם חשיפה שתעניק לכם ערך מוסף?

גילי בארי 05.01.2017
אייל בירן ודנה פריזמן / צילום: איל יצהר

"אין קסם. כדי להיות ארגון מונע דאטה חייבים לנהל תהליך"

כולם מדברים על דאטה, אבל רק מעט עובדים נכון ולא מסתבכים בנבכי השיווק הדיגיטלי ■ אייל בירן ודנה פרידמן, מחלוצי התחום בישראל, הקימו את Data Tapas, שמסייעת לארגונים לעשות את הטרנספורמציה המיוחלת

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2016
כרמל ברן / צילום: יחצ

ארגון מנהלי הדיגיטל הציע לגורמים המלצה תמורת 15% מהעסקה

זאת בהמשך לחשיפת "גלובס" על הצעת הארגון לתת למכללות ללימודי דיגיטל "תו איכות" תמורת תשלום ■ כאשר איש דיגיטל הומלץ בעמוד הפייסבוק של הארגון בפני מנהלת פרסום שחיפשה "תותח דיגיטל", פנה אליו יו"ר הארגון כרמל ברן וביקש שישלם תמורת ההפניה

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2016
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"

כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
קמפיין בדיגיטל / צילום: : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"המפרסמים התבלבלו ונסחפו אחרי המושגים שהמדיות הרעיפו עליהם"

איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"

ענת ביין-לובוביץ' 04.12.2016
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ברבורים שחורים מעל משרדי הפרסום: המצב חמור, לא סופני

אתם עדיין עובדים עם משרד פרסום? כנראה שבקרוב מאוד תגידו לו שלום, "זה לא אתה, זה אנחנו", ותיפרדו כידידים ■ ולא, זה לא בגלל שאתם לא מעריכים את החברים המוכשרים שם

גיא עמיעד 08.11.2016
גוגל / צילום: רויטרס

6 טיפים שישימו את אתר ה-E-Commerce שלכם בעמוד הראשון של תוצאות חיפוש בגוגל

מפתח להגדלה משמעותית של התנועה לאתר, לאורך זמן ולא רק ע"י פרסום במדיה, הוא אופטימיזציה של האתר עבור מנועי חיפוש, או באנגלית - E-Commerce SEO ■ איך עושים את זה נכון?

שי בילינסקי 07.11.2016
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

השיווק כווועדת קישוט - באיזו מציאות עסקית, איך ומתי?

גיא עמיעד מגיב על מאמרה של אורנה רודי ■ "מ-16 שנות ניסיוני, אגף שיווק חזק ודומיננטי בחברה מצביע כיום באופן חד-משמעי על עוצמתה והצלחתה"

גיא עמיעד 30.10.2016
משתתף בכנס / צילום: בלומברג

תובנות מכנס dmexco: הפרסום הדיגיטלי ממשיך לשבור מחיצות

המפרסמים עוברים לשלב הבא ביחסים עם הצרכן, חברות הפרסום משלבות ידיים עם ענקיות הטכנולוגיה, חוסמי הפרסומות מציגים מודל בעייתי, והפרסום הפרוגרמטי בדרך לכבוש את הטלוויזיה

איתמר בר, אופיר כהן ואדיר רגב 20.09.2016
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

"את המשוואה Value for Money החליפה המשוואה Value for Data"

כולם פוחדים מאובדן הפרטיות ומהמידע שגוגל ופייסבוק אוספות על הגולשים, אולם סקר שנערך לאחרונה בארץ מגלה כי למרות החשש, רובנו מוכנים לוותר על פרטיותנו בתמורה להטבות ולפרסום מותאמים אישית

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

שיווק דיגיטלי: כמה מרוויחים העוסקים בתחום המתפתח?

סקר Fialkov Digital מציג פרופיל של העובדים בתחום השיווק הדיגיטלי את דרגות השכר שלהם ■ האם לקורס יש יתרון בתלוש המשכורת, ואילו מקצועות הכי מתגמלים בתחום?

ענת ביין-לובוביץ' 22.08.2016

   123456789101112   

   נמצאו 184 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988