שיווק דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
מסחר גלובלי/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

Wemark הישראלית מביאה את בשורת השיווק האוטומטי למוכרים הקטנים והרבים ברשת

החברה פיתחה מערכת המאפשרת למוכרים באתרי Marketplace לייצר קמפיין פרסומי ממוקד בפייסבוק בתוך דקות

שירות גלובס 10.08.2016
שגיא סטוניס ואלעד גולדנברג אלעד ושגיא  מייסדי Digital / צילום: יחצ

מכוונים לאונליין: מנהלי השיווק והמותג משתדרגים

המעבר של ארגונים וחברות לפעילות מכירתית ברשת מציב בפני מנהלי השיווק ומנהלי המותג אתגרים שונים מבעבר ■ שלושה מהם מספרים על המציאות החדשה ואיך מתמודדים עמה

17.07.2016
אמיר שניידר טל ספיבק וירון פורמן / צילום:תמר מצפי

"כיף לדקלם 'סנאפצ'ט' ו'פרוגרמטי', אבל מנהלי שיווק צריכים יותר מזה"

הם פתחו דף פייסבוק כבלון ניסוי והפכו לדבר החם בעולם השיווק המקומי ■ אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן מסבירים איך הפכה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שייסדו לגוף משמעותי בן אלפי חברים

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2016
זיו שינפלד/ צילום:  יח"צ

50 אלף צפו בשידור פייסבוק לייב באירוע של מיקרוסופט ישראל

סוכנות השיווק הדיגיטלי Z Digital House הפיקה את השידור ■ "זה היה מהלך מתבקש"

שירות גלובס 09.06.2016
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי רוכש את סוכנות השיווק הדיגיטלי GO אינטראקטיב

בכך יחזק המשרד את כוחו בתחום השיווק הדיגיטלי, שבו הוא לוקה בחסר

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2016
כללי יסוד בשיווק ישיר לעסק שלך/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

נא להתכתב בהתאם: כיצד לפנות ללקוחות באמצעות מיילים ומסרונים?

שימור וטיפוח מאגר הלקוחות של עסק הם אבני יסוד להצלחתו, ושליחת הודעות SMS ומיילים הם כלים שמסייעים בכך ■ תכנון מראש, התאמת מסרים והקפדה על כללי יסוד מגבירים את יעילותם של כלים אלו

זיו הרמן 15.03.2016
קורס ב Digitalent / צילום: תמר מצפי

דיגיטלית ברמת שפת אם: מנהלי השיווק נאבקים על הרלבנטיות

מייסדת ביה"ס Digitalent להכשרה בתחום הדיגיטל: "מנהל שיווק במקרה הטוב פותח גוגל אנליטיקס פעם בחודש. במציאות של היום כבר אי-אפשר לנהל את זה מלמעלה, בלי להבין מה קורה ועל מה יוצא הכסף"

רועי גולדנברג 27.01.2016
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

רגע לפני שיוצאים לקמפיין - אל תשכחו את הלקוח

רגע לפני שאתם יוצאים לקמפיינים יקרים ואגרסיביים חשוב שתעצרו ותבדקו: מי הלקוחות שלכם, מה באמת מעניין אותם וכיצד הם מקבלים החלטות; בעולם השיווק של היום יש שפע של הזדמנויות

יוסי מואטי 21.01.2016
גוגל / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

קמפיין שיווקי - לא על החיפוש בגוגל לבדו

חברות רבות משקיעות את רוב תקציב הפרסום שלהם בגוגל search מתוך הנחת יסוד המתבססת על כך שהלקוח ממילא מחפש את המוצר, לכן נפנה אליו רגע לפני הרכישה ■ האומנם?

יוסי מואטי 21.01.2016
ירון אחר / צילום: ניר עמוס

"הכנסת רגל בדלת. יופי. מה עכשיו?"

ירון אחר ואתגר שפיבק יצאו השבוע בקמפיין מימון המונים לספרם "שיווק בעידן דיגיטלי" ■ "מוצר בעל ערך קודם לכל הטריקים השיווקיים"

שירות גלובס 05.01.2016
הקמת אתר אינטרנט / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

אל תפלו ברשת: כך תקימו אתר אינטרנט לעסק שלכם

כל עסק קטן זקוק כיום לנוכחות אינטרנטית כדי להגדיל את המכירות ■ אבל איך מתחילים? הנה 8 צעדים ראשונים שכדאי לעשות כשמקימים אתר

מירב דוסטר 31.12.2015
סלולר / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

אלפי שקלים לפוסט בפייסבוק: הכירו את "משפיעיני הרשת"

לא רק סלבס נהנים ממוצרים חינם ותשלום עבור פוסטים שיווקיים, אלא גם אנשים "רגילים" המוגדרים כמשפיעני רשת ■ היתרון שלהם עבור המותגים הוא אחוז המעורבות הגבוה של העוקבים, אבל בעיקר האמינות והאותנטיות

רועי גולדנברג 31.12.2015
פריצות דרך עיסקיות/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"מרגע שהקמנו אתר אינטרנט לעסק, המכירות עלו בשליש"

יצרן שמן הזית שעלה במקרה על מכרה זהב ובסטת הדגים שמגיעה עד הבית ■ בעלי עסקים קטנים מספרים איך הצליחו לפרוץ לשווקים חדשים באמצעות האינטרנט

מירב דוסטר 30.12.2015
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"עסקים קטנים ללא נוכחות באינטרנט יישארו מאחור"

בעידן בו החיפוש של מוצרים ושירותים מתנהל בעיקר ברשת, יותר ויותר בעלי עסקים קטנים נדרשים לייצר לעצמם נוכחות באינטרנט ■ איזו השקעה נדרשת על-מנת לעשות זאת, על מה לשים דגש, ועד כמה זה משתלם כלכלית?

מירב דוסטר 24.12.2015
כיצד לקדם את שיווק העסק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"עסקים קטנים מייצרים מוצר טוב, אבל לא יודעים לשווק אותו"

בעלי עסקים קטנים נדרשים היום לשווק בעצמם את מוצריהם ■ מדוע כדאי לעשות זאת ולא להסתמך על שיטת ה"פה לאוזן" המסורתית, אילו חסמים ניצבים בפני עסקים כאלה, ובאיזה אופן הם יכולים למנף את עצמם?

מירב דוסטר 23.12.2015
האתגרים שניצבים בפני יזמים בשיווק פרוייקט/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

שלושה תסריטי אימה למנהלי השיווק

אתם רק מדברים הרבה על דיגיטל, אבל לא באמת מבינים בתחום? ייתכן שבקרוב מאוד לא באמת תהיה לכם עבודה

מאשה דשקוב 02.12.2015

   123456789101112   

   נמצאו 184 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988