מה שהתחיל כתקלה טכנית בשידורי הטלוויזיה של פרטנר TV, גלש מהר מאוד למשבר רשת שמונע ע"י לקוחות מתוסכלים בעלי הרבה זמן פנוי • לפרטנר הייתה האפשרות לנהל את המשבר אחרת
החברה הודיעה כי היא פותחת ערוצים בתשלום לצפייה חופשית למשך חודש, כפיצוי על התקלה בשירותי הטלוויזיה שבימים האחרונים שובשו קשות
שירות פרטנר TV חזר ברובו לעבודה תקינה, והחברה מדווחת כי בשעות הקרובות יסתיים הטיפול בתקלה • מתחילת השבוע חוו לקוחות החברה שיבושים בקליטת הטלוויזיה • בעקבות התקלה פנו נציגי הוט ללקוחות פרטנר וניסו לשכנע אותם לעבור אליהם
כיצד פעלו חברות רבות על מנת לקבל את היכולת לעבוד מהבית? הטלפון הראשון היה ככל הנראה לאדם שתמיד פועל מאחורי הקלעים. הגורם לשיחות ולהודעות דחופות מסביב לשעון ומסייע למשימות ללא היסוס • הטלפון היה למומחה ה-IT
החל מ-23:30 בלילה שעון ישראל חוו מספר משמעותי של משתמשים בעיות בשימוש בחשבון הג׳ימייל למשך כשעתיים • התקלה השפיעה גם על שירותי הגיימינג של גוגל, שמסרה: "אמינות המערכת בעדיפות עליונה עבורנו"
תקלה במערכת הזיהוי של גוגל מנעה מגולשים פרטיים ועסקים גישה לשירותים חיוניים ליום-יום, כמו ג'ימייל, מסמכים, לוח שנה ועוד • אפילו גוגל התקשתה להגיב על האירוע בלי שירותי מייל • תקלה כה רחבת-היקף וגלובלית היא נדירה, אבל הוכיחה שכולנו אזרחי של גוגל
לא ברור מה הוביל לתקלה עולמית בחלק משירותי גוגל, אך השיבושים דווחו ברחבי העולם כמעין "קטסטרופה דיגיטלית"
מספר שירותים של גוגל, כולל יוטיוב, ג'יימל וגוגל דוקס, היו לא נגישים ברחבי העולם
בדיקת היועמ"ש אם לפתוח בחקירה פלילית נגד השרה גילה גמליאל העלתה כי השרה סיפרה מיד לחוקרת האפדימיולוגית כי התפללה בבית הכנסת בטבריה, אולם תקלה בתוכנה הובילה לכך שנרשם כי בית הכנסת בכלל שוכן בתל אביב
החברה הודיעה הבוקר כי "קיימים קשיים לסרוגין בצפייה בחלק מהערוצים החיים" • התקלה טופלה
לקוחות יס פלוס וסטינג חוו במשך כשעה תקלה בשירותי הטלוויזיה ובמוקד השירות של החברה היה עומס חריג
לאחרונה חוו מנויי החברה תקלה בעקבות שריפה של צומת תקשורת באנגליה, ואשר השפיעה גם על מנויי ספקיות אחרות • מסלקום נמסר כי התקלה נפתרה
האפליקציה הפופולרית הפסיקה לפעול ומציגה הודעת שגיאה לכל מי שמנסה להזמין • בסביבת החברה אומרים כי מדובר בתקלה עולמית שתתוקן בקרוב
לקוחות טוענים שהם חווים תקלות ספורדיות, אך מנגד הספקיות טוענות שאין אירועים יוצאי דופן
הלקוח הדגיש בפני איידיגיטל כי התקלה היא בתוכנה ולא בחומרה, אך בחלוף מספר ימים קיבל הצעת מחיר תיקון תקלה בהיקף של 1,850 שקל עבור "שבר פנימי" על אף שבמכשיר האייפון לא הייתה כל בעיית חומרה
במהלך הדקות האחרונות נרשם מספר שיא של 4,000 דיווחים ממשתמשים על התקלה באפליקציה • 73% לא יכולים לראות את סטטוס המחובר לאחרונה, ו-24% דיווחו על בעיות חיבור לאפליקציה
אינטרנטאפליקציותגוגלג'ימיילטיסותיוטיוב (YouTube)פיצוייםפרטנרפרטנר TVתשתית אינטרנט