(עדכון) - גולן טלקום "רוכבת" על התשתית של סלקום, אולם לקוחות סלקום לא סבלו מהתקלה ■ לאחרונה הודיעה גולן טלקום כי היא מחפשת קונה, וסלקום הודיעה כי היא שוקלת לרכוש אותה
בנוסף, שירותי בנק הדואר לא פועלים, ומערכות ניהול התורים בסניפים לא עובדות, וזאת בשל תקלה במערכת התקשורת ■ דואר ישראל: פועלים לתיקון התקלה בהקדם
LG ביצעה עדכון במכשיר הדגל שלה ולקוחות רבים בישראל גילו בימים האחרונים שהעברית במכשיר נמחקה ■ מדובר רק בלקוחות שרכשו את המכשיר ביבוא מקביל ■ ב-LG החליטו לאפשר ללקוחות את התקנת העדכון בחינם במעבדות היבואן הרשמי
צ'ק פוינט עלתה ב-2.8% לשווי של 14.9 מיליארד דולר ■ פאלו אלטו זינקה ב-4.8% ביומיים לשווי שוק של 15.1 מיליארד דולר ■ "פורבס" לקראת פרסום דוחות צ'ק פוינט: המניה שווה 36% יותר ממחירה הנוכחי
הרשות השנייה: לא ידוע לנו על תקלות, הכול עובד תקין
בשלהי חודש אפריל, במשרד להגנת הסביבה הורו לבזק להקטין את עוצמת השידור ממשדר בגבעתיים ■ מאז סבלו שידורי עידן פלוס מתקלות רבות ■ כעת הרשות השנייה החליטה למקם את האנטנה גבוה יותר
חברת החשמל תרגלה אתמול היערכות לתקלה באספקת הגז ממאגר "תמר", גודש במערכת הולכת הגז והעלאת ההספק בצינור המוביל את הגז הטבעי לישראל
השבתה במסופיה של חברת הנתונים הפיננסיים גרמה דחייה בהנפקת אג"ח קצרות של ממשלת בריטניה ■ בלומברג: אין סימן לסיבה חיצונית; מדובר בתקלה פנימית ברשת
גולשים שניסו להיכנס אתמול בשעות הבוקר לשירותים המקוונים של אפל נתקלו בהודעות שגיאה שונות שמנעו מהם להוריד תוכן ■ בהודעה שפרסמה אפל היא טענה כי מקור התקלה היה בשרתי ה-DNS שלה
גולשים רבים בעולם מדווחים בשעות האחרונות על תקלות בשירותים המקוונים של אפל, בהם iTunes ו-App Stores ■ במקרים אחרים ניסיון להוריד תוכן מ-iTunes מביא את המשתמש לעמוד בו מוצגת שגיאה
(עדכון) - התקלה העולמית הייתה בגרסת הווב וגם במובייל - והיא סודרה לאחר כשעה ■ גם אפליקציית הדייטינג טינדר קרסה ■ רשת וואטסאפ עבדה כרגיל ■ פייסבוק הודיעה: "מצטערים, משהו לא בסדר, אנו עובדים לתיקון התקלה"
כרטיס הרב-קו מחייב נוסעים על נסיעות שלא עשו ■ הרכבת: הנושא בטיפול
בעקבות תקלת מחשב, כ-1,400 לקוחות של חברת הגמל והפנסיה של אקסלנס קיבלו דוחות של לקוחות אחרים, ונחשפו לפרטים האישיים שלהם ■ אקסלנס: "הנושא טופל באופן מיידי ונשלח אליהם דוח מתוקן"
התובעים דורשים פיצויים על רקע התקלה ברשת ב-6 בנובמבר, אשר שיבשה את יכולת הוצאת וקבלת השיחות לחלק מהלקוחות
יו"ר הוועדה לפניות הציבור, ח"כ עדי קול: "הייתה פה הזנחה ברורה של הצרכנים מבחינת ההודעה על התקלה; אני מצפה שסלקום תפצה את הלקוחות בהקדם"
אחרי התקלה ביום חמישי שהשביתה את שירותי הסלולר ללקוחות רבים, גולן טלקום שלחה ללקוחותיה עדכון על זיכוי של יום מהחשבונית החודשית, ואילו סלקום טרם הציעה פיצוי ■ ח"כ עדי קול: "ללקוחות מגיע פיצוי הולם"
אינטרנטאל עלגוגלג'ימיילטיסותיוטיוב (YouTube)פיצוייםפרטנרפרטנר TVתשתית אינטרנט