תקלות

כתבות אחרונות

 

תקלות חמורות אצל כל מפעילי התקשורת בסוף השבוע

אצל חברות הסלולר נרשמו תקלות חמורות בשל נפילות אתרים שנותקו מחשמל, התקשורת הקווית שובשה, וגם שידורי הטלוויזיה שובשו עקב מזג-האוויר הקשה

גד פרץ 15.12.2013

כיצד אמורות חברות לדווח על בעיה במוצר שעל המדף?

לא מעט מוצרים נאספים מהמדף בעקבות בעיות בייצור ■ הצרכן, למרבה הצער, מגלה זאת לעתים מאוחר מדי ■ הודעות ריקול הן כר פורה להגשת תביעות ייצוגיות נגד החברות שמבצעות את התהליך, שקורה כמעט מדי שבוע

מיכל רז-חיימוביץ' 28.11.2013

תאילנד: בן 28 ניסה להטעין את האייפון - ומת עם המכשיר בידו

חוקרי המשטרה מעריכים כי הצעיר התחשמל למוות בשל פגם במטען של האייפון

שירות גלובס 25.11.2013

הציבור ישלם: נזק התקלה בתחנת הכוח באשקלון - מאות מ' ש'

תיקון מלא של התקלה צפוי לארוך חצי שנה ■ בחברת החשמל מנסים למצוא פתרון זמני

עמירם ברקת 20.11.2013

בדיקה: מה קורה לצרכן שמנסה לממש את האחריות?

קניתם מוצר חדש? תתחדשו. כעת נותר לקוות שלא תצטרכו להתמודד עם מוצר תקול והפתעות שמתבררות עם הצורך במימוש האחריות ■ "גלובס" מציג 6 סיפורים ולקח אחד: אסור לוותר ולהיכנע להתנערות החברות לאחר הקנייה

מיכל רז-חיימוביץ' ואפרת אהרוני 14.11.2013

שוב: משתמשי פייסבוק מדווחים על תקלות ברשת החברתית

חלק מהמשתמשים אינם מצליחים לצפות במידע המופיע ב-Timeline של משתמשים אחרים ■ רק לפני כשבועיים נרשמו בעיות חמורות למשך מספר שעות בפייסבוק

נדב נוימן 08.11.2013

תקלה חמורה בפייסבוק; "נזק של עשרות מיליוני דולרים"

(עדכון) - גולשים ברחבי העולם שניסו לעשות לייק או להגיב בפייסבוק התבקשו לנסות שוב במועד מאוחר יותר: "פייסבוק מושבת בשל תחזוקה שוטפת" ■ גרינקורן: "עבור חברה כזו, העובדה שזו פעם ראשונה שזה קורה זה כמעט מרשים"

רועי גולדנברג ונדב נוימן 21.10.2013

טירת צבי: טעות בסימון תאריך התפוגה בבשר בקר טחון

במקום 20/10/13 סומן בטעות 21/8/14 ■ בחברה מבהירים כי המוצר תקין וראוי לשימוש עד לתאריך 20/10/2013

מיכל רז-חיימוביץ' 13.10.2013

יונייטד איירליינס מציגה: כרטיסי טיסה ב-0 דולר

לקוחות חברת התעופה האמריקאית שגלשו באתר החברה ביום חמישי האחרון זכו להפתעה נעימה - כרטיסי טיסה במחירים אפסיים שהוצגו כך בשל תקלה מחשובית ■ החברה הודיעה כי תכבד את כרטיסי הטיסה שנרכשו בזמן התקלה

משה גולן 15.09.2013

זכרתם לשנות שעון בטלפון? דיווחים על תקלות בסלולר

הלקוחות התבקשו לעדכן את הטלפונים הסלולריים לזמן יוון, שם שעון החורף מתחיל ב-27 לאוקטובר - כמו שיקרה השנה בישראל

קובי ישעיהו 08.09.2013

"יש התפוצצות מידע ברשת - כשזה נופל זו חתיכת נפילה"

טעות ההקלדה השבוע בבורסה בת"א שהביאה למחיקת כ-99% ממניות החברה לישראל, היא המשך ישיר לסדרת התקלות שתקפו את האתרים הגדולים בעולם במהלך החודש האחרון ■ אנליסטים: "התוהו ובוהו ברשת ילך ויגדל, וכך גם הנזקים"

גד פרץ 27.08.2013

הושבתו 2 תחנות הכוח הכי חדישות של חברת החשמל

מיסב שמן לא תקין הביא להשבתת התחנות ברמת חובב ובחגית בעונת שיא הביקוש לחשמל ■ תיקון התקלה עשוי לארוך שבועות רבים

עמירם ברקת 19.08.2013

הוט: תקלה בחלק מממירי מג'יק HD; הלקוחות זועמים

המליצה לבצע אתחול של המכשיר, אך האתחול לא פתר את התקלה לכל הלקוחות

שירות גלובס 15.08.2013

לקוחות יס מקס לא היו יכולים לצפות בערוצים במשך שעות

(עדכון) - ללקוחות עם ממירים מהדור הקודם (כלומר שאינם באיכות צפייה HD) נתקלו הבוקר בקשיי צפייה ■ הצפייה בכל שאר הממירים תקינה ■ yes שלחה ללקוחות הודעת טקסט המעדכנת בדבר התקלה

מיכל רז-חיימוביץ' 05.08.2013

מהן התקלות הנפוצות במזגנים - וכמה עולה לתקן אותן?

ממילוי גז ועד רעש בלתי נסבל - שורת תקלות מריצות אותנו לחפש טכנאי מזגנים ■ "גלובס" בדק, בעזרת אתר "מידרג", מהן התקלות הנפוצות וכמה עולה תיקון

אפרת אהרוני 16.07.2013

נזקי התקלה בשמן - כ-22 מ' ד'; תקבולי הביטוח - 10.8 מ' ד'

באמצע אפריל הודיעה שמן כי עצרה את פעולות הקידוח "ים 3" בשל לחצים גבוהים של גז ■ התקלה תוקנה לפני כשבועיים ■ חברות הביטוח העבירו לחברה ולשותפיה תגמולים ראשוניים של 4.5 מ' ד' בלבד מתוך הסכום

משה גולן 30.06.2013

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 381 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 24

צרו איתנו קשר *5988