תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
לבנת פורן /  צילום: אייל לנדסמן

תקציב הפרסום של לבנת פורן עובר לגיתם BBDO

היקף הפרסום של החברה עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים • התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
דגם של קאדילק - קבוצת UMI משווקת בארץ את המותגים קאדילק איסוזו ושברולט / צילום: יח"צ

סבב תקציבי רכב: UMI עובר לבורודה קפלן, המזרח עובר לראובני פרידן

היקף התקציב של UMI עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה והוא טופל עד כה בראובני פרידן • תקציב הפרסום של לנדרובר ויגואר עובד לראובני פרידן והוא עומד על כחמישה מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
מייסד ומנכ"ל LEAD רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
LEAD | בלעדי

 LEAD זכה במכרז go - הביטוח הדיגיטלי של הכשרה לביטוח

התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום בלאנקו כחלק מתקציב הפרסום הכולל של הכשרה • תקציב השיווק של go עומד על 15 מיליון שקל בשנה, מתוך תקציב כולל של 20 מיליון שקל של כלל המותגים של הכשרה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2020
בי-קיור לייזר / צילום: שביט

תקציב הפרסום של בי-קיור לייזר עובר למשרד הפרסום שביט וזהו

התקציב עומד על היקף של כ-7 מיליון שקל • בי-קיור לייזר הוא מכשיר לטיפול בכאבים שנובעים מבעיות אורטופדיות ומפציעות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2020
AM:PM / צילוום: יחצ

תקציב הפרסום של רשת AM:PM יעבור מגרייט למשרד הפרסום ענבר מרחב g

בתקציב הפרסום של AM:PM טיפל בשנים האחרונות משרד הפרסום הדיגיטלי גרייט • עתה המשרד אמנם מאבד את הטיפול במותג AM:PM מקבוצת דור אלון, אך נשארת לו דריסת רגל במערך הפרסום של דור אלון כאחראי על פעילות הר שתות החברתיות של מותגי החברה

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2020
מתוך פרסומת תפוזינה בראובני פרידן / צילום: מתוך יוטיוב

תקציבי תפוזינה ופרוט ווטר עוברים למקאן ת"א

תקציב תפוזינה עובר מראובני פרידן ותקציב פרוט ווטר טופל עד עכשיו על ידי אדלר חומסקי • היקף שני התקציבים יחד: כ-7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2020
אמנון שעשוע, חברת מובילאיי / צילום: רפי קוץ, גלובס

הלחץ של אינטל נותן את אותותיו, ותקציב היח"צ של מובילאיי יוצא למכרז

במובילאיי ישראל היו שמחים להותיר את התקציב בקבוצת גיתם, וסביר שבכל הנוגע לניהול משברים, אם יהיו כאלו, המשרד יהיה מעורב • אולם בסופו של דבר אינטל העולמית היא הקובעת ולכן התקציב הוצא למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2020
יעקב הלפרין /    צילום:  יהונתן הלפרין

משרד הפרסום יהושע tbwa יטפל בתקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין

מדובר בחלק ממהלך כולל של בניית מערך השיווק והדיגיטל של הרשת, עם דגש על זירות התוכן • ההתקשרות עם משרד הפרסום נובעת מהחלטה לבצע קפיצת מדרגה, ולבסס פלטפורמות שמאפשרות מערכת יחסים עמוקה ורחבה יותר מול הלקוחות

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

אלו המתמודדים על תקציב הפרסום של תנובה מזון המוערך בכ-10 מיליון שקל

התקציב כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום •  היקף תקציב הפרסום של תנובה מזון נחשב בינוני, ובכל זאת מעורר עניין רב מאחר שמדובר בדריסת רגל במערך הפרסום של אחת המפרסמות הגדולות בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2020
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט / צילום: שאטרסטוק

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה מחדש בתקציב הוודקה רוסקי סטנדרט

המשרד טיפל בתקציב הפרסום של המותג בשלוש השנים האחרונות, אך בהתאם למדיניות החברה הבינלאומית נדרש היבואן להוציא את התקציב למכרז • במסגרת המכרז התמודדו ארבעה משרדי פרסום, ולעומק התודעה זכה בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2020
תמיר כהן, יו"ר שיכון ובינוי / צילום: אלון רון

אחרי 20 שנה: תקציב שיכון ובינוי עוזב את באומן בר ריבנאי

התקציב עובר למשרד פליקס ארג'נטרו, שטיפל במערכות הבחירות האחרונות בתקציב הדיגיטל של הליכוד • התקציב של שיכון ובינוי מוערך בכ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

גליקמן שמיר סמסונוב זכו מחדש בתקציב שירותי בריאות כללית

המשרד הצליח לגבור על שני משרדים גדולים וחזקים ממנו: מקאן ת"א ואדלר חומסקי, במכרז ש-50% ממנו היה הצעה מסחרית

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2020
סניף רשת AM:PM / צילום: תמר מצפי

שיטוט אורבני: האם השת"פ בין סוכנות הפרסום גרייט ל-AM:PM התל אביבית עומד לפני סיום?

ל"גלובס" נודע כי הרשת בוחנת את האפשרות להחליף משרד פרסום ונפגשה לצורך זה עם מספר מצומצם של משרדים • חלק ניכר מהפעילות השיווקית-פרסומית של הרשת נשענת על פעילות המחברת בין זירות דיגיטליות, נקודות מכירה והצרכנים

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2020
דוכן של מפעל הפיס / צילום: שלומי יוסף, גלובס

תקציב הפרסום של תוכנית המנויים של מפעל הפיס עובר לאדלר חומסקי

במפעל הפיס החליטו לעשות שינויים בחלוקת המותגים בין משרדי הפרסום • גיתם יקבל את תקציב חיש גד שטופל עד כה באדלר חומסקי שמקבל את תוכנית המינויים במקום • תקציב הפרסום של תוכנית המינויים גבוהה פי שלושה מתקציב הפרסום של חיש גד

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2020
רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ

סלע קיומנו: הקיץ בעיצומו וטורנדו כובשת את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

מסתמן: גליקמן ומקאן העפילו לשלב ההתמחרות במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית

בשלב מצגות הקריאייטיב התמודד גם משרד הפרסום אדלר חומסקי • היקף הפרסום של הקופה כעשרה מיליון שקל בשנה • משירותי בריאות כללית נמסר כי הוועדה עדיין לא התכנסה לכן אין מידע כרגע לגבי שלב ההתמחרות

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 948 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 60

צרו איתנו קשר *5988