9 מיליון

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2014

9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2014

הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 29.05.2014

עושה זאת שוב: הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין הוט, בכיכובם של כוכבי "הבורר" ועידן אלתרמן, נכנס לטבלאות למרות שאינו משודר כבר יותר מ-4 שבועות

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2014
ביטוח ישיר | לפני כולם

קבוצת הביטוח אי.די.אי מרכזת את תקציב המדיה ביוניון

הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות - של שוש, בזק וסלקום - דורגו השבוע אף שלא שודרו

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2014

הפרסומת של הוט מובייל - הכי זכורה ואהובה השבוע

האהדה לפרסומת, עם "אבי הטחול" ונדב אבקסיס, גבוהה ב-20% מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 14.11.2013

שוקה עושה זאת שוב: הפרסומת ל-9 מיליון - הכי זכורה ואהובה

‎גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה לפרסומת בכיכובה של שני כהן נמוכים יחסית, אך שיעור האהדה גבוה יותר מהממוצע של הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 03.10.2013

סקר הפרסומות: מילקי - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן זוכה לאהדה גבוהה יותר בקרב גברים ■ הפרסומות של מילקי ובזק מדורגות גבוה בזכורות אף שלא שודרו השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2013

הלוטו-גוצים של מפעל הפיס בראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח 9 מיליון עם שני כהן מובילה את מדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 22.08.2013

סקר הפרסומות: ביטוח 9 מיליון - הכי אהובה, בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת של בזק גבוהים ב-40% מהממוצע

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2013

קמפיין מזרחי-טפחות עם דביר בנדק - הפרסומת הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח 9 מיליון עם שני כהן היא האהובה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2013

   12345678910111213   

   נמצאו 205 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 13