"הם יצטרכו להוציא הרבה יותר כסף על כתבים כדי לסקר את העולם כאשר הם לא יוכלו לגנוב מעיתונים"
ימי חמישי עדיין רושמים רייטינג גבוה, אבל השילוב של משחקי הפוטבול יחד עם סדרות פופולריות כמו "עקרות-בית נואשות" הפך את יום ראשון לאטרקטיבי ביותר עבור המפרסמים בטלוויזיה בארה"ב - והמחירים בהתאם
את הוואקום מילאו אתרי האינטרנט שצירפו באנרים ופרסומות לכיסוי החי של ההלוויה של מלך הפופ ■ השידור המשולב ב-CNN.COM ובפייסבוק הביא 11.8 מיליון צופים
הסדרה בין הלייקרס לאורלנדו הביאה רייטינג ממוצע של 8.4%, ירידה של 10% לעומת נתוני הצפייה בגמר אשתקד (סלטיקס- ללייקרס) ■ זוהי הפעם ה-3 מאז 1981 שאף משחק בסדרת הגמר לא גורף רייטינג של יותר מ-10%
בכירים בתחום מעריכים כי המשווקים יוציאו אמנם כסף במהלך המו"מ עם רשתות הטלוויזיה, אך יעשו זאת בשלב מאוחר הרבה יותר מהרגיל - וכמובן ינסו לקצץ במחירים
"יש לנו כל-כך הרבה דברים לעשות, הרבה דברים לתקן במוצר, ולפנינו עוד אפשרויות צמיחה רבות" השבוע נודע כי אפל מבקשת לרכוש את שירות המיקרו-בלוגינג תמורת 700 מיליון דולר
פושטי הרגל מתעשיית הגידור משתלבים בתעשיית ה-Fast Food האמריקנית
קטגוריית D-BOX ON DEMAND כוללת סדרות של דיסני, ABC ו-ESPN - כגון "עקרות בית נואשות", "האנטומיה של גריי" ו"סקראבס" - ששודרו עד כה בבלעדיות ב-yes המחיר החודשי של הקטגוריה עומד על 24.9 שקל
לאחר חודשים רצופים של צמיחה והרבה באזז בתעשיית האינטרנט העולמית, שירות המיקרו-בלוגינג של טוויטר חודר לפריים-טיים ומוכיח כי הפוטנציאל הטמון בו גדול בהרבה מאשר פלטפורמה לשיתוף מחשבות ותכנים
הסדרה "מפוטרים", שמתוארת כ"חברים" של העידן שלאחר העידן הגאות הכלכלית, תנסה גם לשווק תוכן שיווקי - של מוצרים זולים כמובן
CBSFOXNBCאוסקרהוליוודהכוכב הבאטדי הפקותלי-אור אברבךסיגל אביןתוכניות טלוויזיה