במשך חמש שעות שיתפו עשרות ואלפי משתמשי אפליקציית הזמנת המוניות את הציון שקיבלו מהנהגים כדי לדעת עד כמה הם מעריכים אותם ■ ברגע ש-Uber עלתה על זה, היא חסמה את הגישה למידע
עם גט טקסי המחכה להכרעת בג"ץ בעניין נתב"ג, ועם שר התחבורה שהכריז על כוונתו להילחם ב-Uber, משעמם לא יהיה כאן בזירת התחבורה
"כיצד מצדיקה רש"ת את הפגיעה בחופש של משתמשי נתב"ג לבחור להזמין מונית דרך אפליקציית גט טקסי, בעת שבהוראות שקבעה רש"ת עצמה היא מכירה בזכות הצרכנים להזמין נסיעה מיוחדת עם מונית שאינה מטעם הזכיין בנתב"ג?"
פעם אחרונה שבדקנו, כ"ץ הוא שר תחבורה שלנו, לא של נהגי מוניות
שר התחבורה מערים קשיים על כניסת מתחרה לאפליקציית גט טקסי: "לא ייתכן שתגיע חברה מחו"ל ויינתן לה אישור לפעול כאן ללא אותם כללים וחוקים המוחלים על כלל ציבור נהגי המוניות ועל כולם"
פיראטים בנתב"ג: גובים מכם עמלה, כדי לקחתם מכם עוד כסף
מה מונע מכם להזמין נהג כלבבכם לאסוף אתכם משדה התעופה?
מייסד ומנכ"ל גט טקסי, שחר וייסר, טוען כי החברה צומחת ב-400% בשנה, ותהיה רווחית השנה ■ לדבריו, גט טקסי צפויה להגיע להכנסות של 500 מיליון דולר בשנה הבאה
"צו ההרחקה לוקה בחוסר סבירות קיצוני ופוגע פגיעה קשה, לא סבירה ולא מידתית בחופש העיסוק של גט טקסי ושל הנהגים המשתמשים באפליקציית גט טקסי" ■ גם רשות ההגבלים העסקיים בודקת את חוקיות צו ההרחקה
מונופול בנתב"ג? האם צו ההרחקה שקיבלה גט טקסי מרשות שדות התעופה, המונע ממנה לאסוף נוסעים מהנמל, מנוגד לכללי התחרות ולחוק? ■ כבר שנים ארוכות פועלות בנמל שתי תחנות מוניות, הדר וקסטל
מדד התחבורה: אגד מקבלת מהמדינה תשלום על כל נוסע. היא מסרה ל"גלובס" כי הסיעה 30% יותר ממה שמסר משרד התחבורה; לאן נעלמו 8 מיליון נוסעים? ועוד תעלומה: על צו הרחקה שהוצא ל"גטקסי", ואשר לא ירחיק אף נהג
טראוויס קאלאניק הקים את שירות המוניות אובר שזוכה כבר לתג מחיר של 10 מיליארד דולר ■ איך היא מצליחה לצמוח במהירות, למה המתחרים שלה בפריז חתכו את הצמיגים ומה חושב על החברה סלמן רושדי?
מנכ"ל גט טקסי: "ברגע שהנסיעות שהוזמנו דרכנו הגיעו להיקפים גדולים, זה התחיל להפריע לגופים אחרים שלמנהל נתב"ג יש אינטרס לתמוך בהם" ■ רש"ת: "הרשות מגינה על ציבור הנוסעים מ'חאפרים' הפוגעים בציבור הנוסעים"
17% נסעו יותר ברכבת במארס - 4.2 מיליון נוסעים ■ בגט טקסי ישראל רשומים כיום 3,500 נהגים בקירוב, כמעט חמישית מכל המוניות רשומות בישראל, והחברה שואפת להשתלט על כל שוק התחבורה הציבורית האישי
סמנכ"ל השיווק של גט טקסי ינהל את קרן ההשקעות של רפאל ואלרון ■ מאי שימש לפני גט טקסי כסמנכ"ל שיווק ב-PLYmedia, אינקרדימייל (פריון כיום), דיסני ועוד
אובראפליקציותאירועים ומינוייםחברות SPACיאנגומוניותמיזוגים ורכישותמשלוחיםנסיעה שיתופית (קארפול)נתב"ג