כך לפי הערכות של "בלומברג", שטוען כי החברה שכרה את שירותיהם של בנקי ההשקעות וולס פרגו וקרדיט סוויס ■ הסטארט-אפ הכי גדול בישראל כנראה כבר שווה 2 מיליארד דולר
צי כלי הרכב של שתי החברות בניו-יורק יכלול יותר מ-20 אלף מכוניות ■ ג'ונו הוקמה ע"י מייסדי וייבר שנמכרה תמורת 900 מיליון דולר
הביקור החשאי של יו"ר פולקסווגן בישראל עשוי להוביל לאקזיט ישראלי במיליארדי אירו ■ פולקסווגן כבר השקיעה בחברה 300 מיליון דולר ■ Gett בחרה שלא להגיב
שני נהגי מוניות שהוזמנו באמצעות אפליקציית GETT (גט טקסי לשעבר) סירבו להסיע אדם עם מוגבלות ראייה המסתייע בכלב נחייה ■ נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות הגישה תביעה בסך 125 אלף שקל נגד החברה ושני הנהגים
המהלך מאפשר להזמין חבילות ומכתבי דואר רשום באמצעות אפליקציית Gett ולקבלם תוך חצי שעה - בת"א, ר"ג, גבעתיים ובני-ברק ■ העלות - 25-35 שקל
לאחר האקזיט המרשים של מובילאיי לאינטל, "גלובס" סוקר את התחום הלוהט שבו פועלות יותר מ-80 חברות ישראליות ■ כתבה ראשונה בסדרה
היא פרצה בשנה שעברה בקולות מלחמה, קראה תיגר על גט טקסי ואובר, אבל נקלעה למאבקים פנימיים והתפוגגה ■ כעת ריידר חוזרת לסיבוב שני. זינוק בעלייה?
המשלוחים הם לפריטי דואר רשום מסניפי הדואר במשקל עד 2 ק"ג, והם יבוצעו ע"י השליחים של Gett באמצעות מוניות, על קטנועים או אופניים חשמליים
חברת Zirra הישראלית דירגה את השווי של חברות הטק הפרטיות המובילות בישראל בהנחה שהיו ציבוריות ■ צפו בדירוג
לצעירים לא אכפת מה זה, העיקר שלא צריך לנהוג
הרמת מסך למארק און מנכ"ל גט ישראל: "לא אבחר מקום עבודה בגלל כסף. לא חסר לי כלום, ואין משהו שאני צריך ולא אוכל לקנות"
החברה חתמה על הסכם לקבלת הלוואה בסך 100 מיליון דולר לתקופה של שבע שנים מהבנק הגדול ברוסיה ■ עד כה החברה גייסה יותר מ-640 מיליון דולר
החברה מזמינה כל אדם בעל רכב דו-גלגלי או אופניים חשמליים בישראל להצטרף למערך השליחים ■ פותחת את שירות השליחויות לכלל בתי העסק - במחיר קבוע מראש ובהתחייבות לאיסוף תוך 10 דקות מרגע הזמנת השליחות באפליקציה
עפי חוק ההסדרים, מונית ספיישל תוכל להסיע מספר נוסעים תמורת מחיר מופחת שייקבע בעת ההזמנה ■ הנהגים: "צריך להתחשב ב'מדד הבאסה' של הלקוח ולהגביל את מספר העצירות" ■ החוק אמור לבלום לפי שעה את הכניסה של "אובר"
המחירים נבדקו מול המחירון שמפרסם משרד התחבורה, ובחלקם עברו אותו ב-80% ■ היקף התביעה: עשרות מיליוני שקלים ■ Gett: "התביעה חסרת בסיס"
אובראפליקציותאירועים ומינוייםחברות SPACיאנגומוניותמיזוגים ורכישותמשלוחיםנסיעה שיתופית (קארפול)נתב"ג