תנועת הגולשים גדלה בחודש אוקטובר האחרון ב 47%, והגיעה להעברת 856 מיליון קטעי וידיאו
רשתות להעברת תכנים, CDN, הוא תחום שקיים מאמצע שנות ה-90 ■ כעת הגידול בביקושים לווידיאו ברשת מחזיר אותו לאופנה ■ אחרי גל רכישות ושיתופי-פעולה בתחום, אלקטל-לוסנט, סיסקו ו-IBM מעלות הילוך
הטכניון והאוניברסיטאות תל-אביב והעברית מצטרפות לסטנפורד וייל - וישדרו ב-YouTube שיעורים לקהל הרחב
לפי נתוני comScore, כמות חסרת תקדים של 161 מיליון איש צפו ביותר מ-25 מיליארד סרטוני וידיאו באינטרנט במהלך אוגוסט ■ יותר מ-10 מיליארד מסרטוני הווידיאו הללו נצפו באמצעות אתרי גוגל
זעזוע נוסף בענף הקולנוע: הצפייה בסרטים באינטרנט מייתרת את המודלים הישנים
בוקסי אפשרה גישה לתוכני וידיאו של האתר Hulu, השייך לניוז-קורפ ■ Hulu חסמה את בוקסי ■ המנכ"ל: "כשפיתחנו את המוצר, לא היה לנו מושג איך עובדת התעשייה. זו הייתה תמימות"
האם ההשקעה של גוגל ב-YouTube - כ-1.65 מיליארד דולר - תוחזר מתישהו? פטריק ווקר, מנהל פיתוח עסקי של YouTube באירופה, אפריקה והמזה"ת, מודה בראיון ל"גלובס" כי בגוגל טרם מצאו את שביל הזהב העסקי
HBONETFLIX (נטפליקס)אפלדיסנידיסני פלוסהחברה החרדיתמנוייםסטרימינגתוכןתוכנות פיראטיות