מובילאיי (Mobileye)

כתבות אחרונות

 
ההנפקה של ליפט./Shutterstock  צילום:א.ס.א.פ קריאייטיב

מהאוויר, מהים ומהיבשה: הסטארט-אפים מנסים לחדור לשוק הרכב מכל כיוון אפשרי

לצד חברות האוטו–טק המבוססות, מופיעות מתחת לרדאר עוד ועוד חברות צעירות שמפתחות טכנולוגיות מרתקות • מה הקשר בין פסיכולוגיה וריחות לרכב, איך ממציאים מחדש את הרכב החשמלי, וכיצד יתרוממו לאוויר מכוניות הדור הבא • שנתיים לעסקת מובילאיי: כתבה שנייה בסדרה

דובי בן גדליהו 17.04.2019
רכב העתיד של פולקסווגן./ צילום: יחצ

האנטומיה של האוטונומיה: שנתיים לרכישת מובילאיי ע"י אינטל

במלאת שנתיים לרכישת מובילאיי ע"י אינטל, יצאנו לבדוק לאן התקדם ענף האוטו-טק הישראלי מאז • מצאנו חברות ותיקות שנושקות להערכת שווי של מיליארד שקל, זירת גיוסים היפר-אקטיבית ויבואני רכב מקומיים שהפכו למשקיעי הון-סיכון משגשגים • כתבה ראשונה בסדרה

דובי בן גדליהו 11.04.2019
אמנון שעשוע / /צילום: יחצ

שעשוע: אנבידיה העתיקה ממובילאיי את מודל הבטיחות של הרכב האוטונומי

מייסד מובילאיי כתב בפוסט באתר אינטל: בחנו את מודל הבטיחות של אנבידיה והרגשנו שאנחנו מסתכלים במראה. מצער שאנבידיה מייצרת בלבול בתעשייה

עמרי זרחוביץ' 25.03.2019
מערכת של מובילאיי / צילום: יח"צ

מובילאיי בוחנת השתתפות בניסויי רכב אוטונומי בטיוואן

הנושא נדון בביקור של ראש עיריית טאייפה ובכירים מהמדינה השבוע במטה מובילאיי

דובי בן גדליהו 25.02.2019
קורטיקה בינה מלאכותית למכוניות / צילום: יחצ

האם טכנולוגיה ישראלית תיקח את חברת טויוטה אל הרכב האוטונומי?

שיתוף הפעולה בין חברת הבינה המלאכותית הישראלית קורטיקה לבין הספקית היפנית הגדולה Renesas יציב ככל הנראה טכנולוגיית אוטו-טק ישראלית במרכז "המוח" של הרכב האוטונומי העתידי של טויוטה • בעזרתה של קורטיקה, טויוטה יכולה גם לאתגר את השליטה של אינטל ומובילאיי בשוק הרווחי של מערכות סיוע לנהג

דובי בן גדליהו 12.02.2019
בניין אינטל / צילום : צילום: Reuters, Ronen Zvulun

האם המדינה עשתה עסקה טובה עם אינטל? התשובה היא לא

אינטל תשקיע כאן 40 מיליארד שקל, אבל תקלוט רק אלף עובדים נוספים ותשלם מס מגוחך של 5% • האם זה נכון לתת לאינטל הטבות כה משמעותיות ולקבל כל-כך מעט?

אבישי עובדיה 03.02.2019
אמנון שעשוע/ צילום: Walden Kirsch/Intel Corporation

מובילאיי: פחות רכב אוטונומי, יותר מערכות בטיחות חכמות

המצגת השנתית של פרופ' אמנון שעשוע בתערוכת CES היא המקבילה האוטו-טקית של "נאום מצב האומה" הנשיאותי • השנה כמעט לא הוזכר במצגת "רכב ללא נהג", ובמקומו סומנו כיוונים עסקיים חדשים ורווחיים • וגם: למה במובילאיי לא אוהבים לפרגן לחברות ישראליות אחרות בתחום?

דובי בן גדליהו 23.01.2019
פרופ' נפתלי תשבי/ צילום: יוסי זמיר

"במובילאיי לא מעריכים נכונה את הקושי מאחורי רכב אוטונומי"

פרופסור נפתלי תשבי, שמחקריו עוסקים בבינה מלאכותית ובלמידה עמוקה, מספר ל"גלובס" על האופן שבו מחשבים ומכונות מנסים לחקות את המוח האנושי באמצעות רשתות נוירונים, על עתיד התחום ("כל מה שיצירתי - מוזיקה, סרטים, אמנות פלסטית - יעבור להיעשות באמצעות בינה מלאכותית) ועל הקושי של טכנולוגיה לחזות התנהגות אנושית

אורי ברקוביץ' 18.01.2019
אינטל / צילום: שאטרסטוק

אינטל ופייסבוק עובדות על שבב בינה מלאכותית

השבב צפוי לצאת לשוק במחצית השנייה של השנה הנוכחית • השבבים אמורים לספק לאינטל אחיזה בשוק הבינה המלאכותית, וספציפית בתחום המחשוב הגדל במהירות

יסמין יבלונקו 08.01.2019
מכונית אוטונומית ניסויית של מובילאיי / צילום: רויטרס

מובילאיי מתרחבת לתחום המיפוי הלאומי

הכריזה ב- CES על שיתוף פעולה עם חברת המפות הלאומית של בריטניה ליצירת מפות דינמיות באיכות גבוהה

דובי בן גדליהו 08.01.2019
פקקים / צילום: איל יצהר

למי אכפת מזיהום אוויר, העיקר לשמור על הקופה: מה יקרה למסי הרכב בשנה הבאה

"גלובס" צלל לעומק הדוח השנתי על ענף הרכב שפרסמה החודש רשות המסים, ומצא שלא טמונות בו בשורות למי שמחכה לירידה במיסוי • חרף העובדה שהכנסות המדינה מהענף זינקו, מסי הרכב בישראל נמוכים מדי, לטענת הרשות • ההנחה על מכוניות היברידיות וחשמליות צפויה לסיכול ממוקד בקרוב, וצמצום המס על שווי השימוש ברכב צמוד לא יקרה בשנת בחירות

דובי בן גדליהו 30.12.2018
קמפוס מובילאיי / הדמיה: משה צור

עסקת ענק: אפקון תבנה את הקמפוס החדש של מובילאיי ב-950 מיליון שקל

אפקון תתכנן ותקים את קמפוס המשרדים והמעבדות החדש של מובילאיי בהר חוצבים בירושלים • הפרויקט יכלול מגדל בן 40 קומות ו-8 בניינים בני 8 קומות, בהיקף כולל של 135 אלף מ"ר

שלומית צור 02.12.2018
ד"ר מייקל ס. מייברי ואמנון שעשוע/ צילום: איל יצהר

מה מחשבי העל יידעו לעשות ואיך ייראה העתיד של הרכב האוטונומי: מייסד מובילאיי ומנהל הטכנולוגיה של אינטל מתנבאים

מתי המכונות יהיו אינטלגנטיות באמת? • כיצד נלמד מהמוח האנושי לפתור בעיות מחשוב? • מה המחשבים הקוונטיים יידעו ולא יידעו לעשות? • איך ייראה עתיד הפיתוח של הרכב האוטונומי? • והאם תנופת המזעור בדרך לקצה גבול היכולת? • מייק מייברי, מנהל הטכנולוגיות של אינטל והאיש שמתכנן את העתיד הרחוק שלה, משרטט בשיחה עם מייסד מובילאיי אמנון שעשוע את תשע החזיתות הגדולות שעולם ההייטק יתייצב בפניהן

אורי ברקוביץ' 10.11.2018
אינטל / צילום: שאטרסטוק

אתגר הבינה המלאכותית הגדול של אינטל: להתמודד עם אנבידיה והסינים בעזרת מובילאיי

רכישת מובילאיי העניקה לאינטל את הזדמנות חייה להישאר על המגרש בעולם מעבדי הבינה המלאכותית, שבו הייתה עלולה להיות מובסת • אנבידיה, שהייתה חברת נישה, הפכה למובילת המחשוב בתחום הבינה המלאכותית בשנים האחרונות • פרשנות

אורי ברקוביץ' 09.11.2018
המכונית השיתופית-חשמלית-אוטונומית של פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס / צילום: יח"צ

פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס יקימו בישראל מערך תחבורה שיתופית חשמלית ואוטונומית

המיזם, שהקמתו תתחיל בשנה הבאה, צפוי לכלול מאות כלי רכב חשמליים והוא זוכה לתמיכה ממשלתית • השלב המסחרי המלא של הפרויקט צפוי לקראת 2022

דובי בן גדליהו 30.10.2018
סטיב מנוצ'ין / צילום: שאטרסטוק

מדוע בוטל הביקור של שר האוצר האמריקאי סטיבן מנוצ'ין בחברת מובילאיי?

ל"גלובס" נודע כי מנוצ'ין היה אמור לבקר בחברת מובילאיי ולנסוע ברכב אוטונומי ברחובות ירושלים, אך הביקור בוטל לאחר שהתברר כי לחברה אין רכב אוטונומי משוריין, והשירות החשאי האמריקאי סירב להתיר למנוצ'ין לנסוע בירושלים ברכב רגיל

עמירם ברקת 21.10.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 271 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 17

צרו איתנו קשר *5988