המיזם יבוצע בשיתוף עם חברת שירותי הרכב הבינלאומית SIXT, וימותג תחת השם של החברה הבת MOOVIT
יותר מעשור אחרי שאינטל סגרה את אופלאס, זה קורה שוב: עכשיו זה תורה של אינטל ספורטס, חטיבה המבוססת על רכישת ריפליי הישראלית בשנת 2016 • עשרות העובדים התבשרו היום על ההחלטה לסגור את החטיבה • האם אינטל חיכתה שהאולימפיאדה תסתיים על מנת לבצע את המהלך?
בהמשך לשורת השקעות מוצלחות שביצע בחברות טכנולוגיה לרכב, מדווחת דלק רכב על רווח הון של כ-95 מיליון שקל הצפוי לה מעליית ערך החזקותיה בהיילו, העוסקת בפיתוח וייצור שבבי בינה מלאכותית לרכבים אוטונומיים
הרכב האוטונומי, שנדחק לקרן זווית בקורונה, מאיץ בשבועות האחרונים למרכז הבמה בעולם ובישראל • מה מקשר בין ניסוי המוניות הרובוטיות של מובילאיי בגוש דן לבין הפרלמנט הגרמני ומדוע טסלה היא "השגרירה" של הטכנולוגיה הזו בישראל
בניסויים מוקדמים, כלי הרכב של מובילאיי יסיעו נוסעים ללא נהג ברחובות תל אביב החל מהשנה הבאה • עם זאת, עדיין לא ברור האם ומתי תאפשר הרגולציה הישראלית לכלי הרכב לנוע ללא נוכחות נהג משגיח ברכב, שחיונית לצורך המודל העסקי של מוניות אוטונומיות • השבוע בעולם הרכב
רועי בר-קט, המנהל הנכנס של קרן ההון סיכון של אינטל, סבור כי בגלל פחד לפספס, משקיעים מתמחרים סטארט-אפים גבוה מדי • בראיון משותף עם המנהל היוצא של הקרן, יאיר שוהם, הם מסבירים על "המיינסטרים האינטלי" ומדברים על עתיד ההייטק בארץ
הרכב האוטונומי עוד לא נראה באופק הישראלי, אבל בעולם חברות כחול לבן ממשיכות לעצב את דמותו של רכב העתיד • תערוכת "אקומושן" שרטטה בשבוע שעבר את תמונת המצב של ענף האוטו–טק המקומי
ענקית השבבים פרסמה דוחות ראשונים תחת המנכ"ל החדש פט גלסינגר • למרות שהחברה עקפה את התחזיות, השוק ציפה ליותר נוכח המחסור העולמי בשבבים • הכנסות מובילאיי עלו ב-48% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
מכוניות ראשונות של מותג היוקרה העתידי של GEELY הסיני, שיתחרה בטסלה, הגיעו לניסוי בארץ במסגרת שיתוף-הפעולה האסטרטגי בין מובילאיי לחברה הסינית בתחום הנהיגה האוטונומית
איפה מעניקים צמיד ירוק ואפשרות לארוחות משותפות למתחסנים, מי יכניסו רק עובדים מחוסנים או בעלי בדיקת קורונה שלילית, ובאילו חברות עדיין לא גיבשו כללים? • גלובס בוחן מה המדיניות שהחליטו החברות הגדולות במשק לנקוט כלפי עובדיהן
משרד התחבורה הצהיר החודש על כוונות "להביא את מהפכת הרכב האוטונומי לישראל" ולהתחיל בניסויים מתקדמים ברכב לא מאויש • עם זאת, מאחורי "המהפכה" המקומית מסתתרים שלל אינטרסים מסחריים, מיסויים ופוליטיים • מורה נבוכים למי נגד מי בתחום
חברת מובילאיי הודיעה היום כי היא מסיימת את שיתוף-הפעולה עם NIO לטובת GEELY, מרחיבה את הניסויים ברכב אוטונומי למוקדים חדשים בעולם ומפתחת חיישני לייזר ורדאר מפיתוח עצמי
חברת האוטו-טק הישראלית Innoviz מפתחת חיישני לייזר לתחום הרכב ותוכנת ראייה מלאכותית • צפויה להפוך לחברה הציבורית בשווי הגדול ביותר בענף האוטו-טק הישראלי מאז הנפקת מובילאיי ב-2014
מה יקרה בעולם שבו מכונות ישפיעו על הזכויות שלנו, בלי שתהיה לנו יכולת לבקר אותן? • המומחית למשפט וטכנולוגיה, ד"ר תהילה שוורץ אלטשולר, מראיינת את אחיה, פרופ' שי שלו שוורץ, מנהל הטכנולוגיות הראשי של מובילאיי, על השאלות המוסריות שמעלים פיתוחי העתיד
מובילאיי הייתה אמורה להקים עד 2022 שירות מסחרי של מוניות ללא נהג בתל אביב על בסיס כלי רכב חשמליים של פולקסווגן אולם התוכנית מתעכבת •המהלך עשוי להוביל לכך שכלי רכב של NIO הסינית יימכרו בישראל • מובילאיי: "פולקסווגן היא עדיין חלק מהפרויקט והשינויים מתבצעים תוך תיאום עמה"
ענף האוטו-טק הישראלי מתאושש משנה קשה, שהכניסה חברות רבות לקרב הישרדות • עם זאת, בחודשיים האחרונים נרשמת בעולם התעוררות מחודשת בתחום הנהיגה האוטונומית, לא מעט בזכות הזינוק במניית טסלה וממשלת סין • האם חדי-הקרן יחזרו להתרבות?
אינטלאמנון שעשועדוחות כספייםהנפקהיבוא רכבישראליות בוול סטריטמכונית חשמליתפיטוריםרכב אוטונומישבבים