הפתרון מבוסס האינטרנט אמור להיות משווק בתחילת 2010 - אך טעון קבלת היתר ממשרד התקשורת ■ yes החלה בעריכת ניסוי בשירות בקרב העובדים כדי לבחון את המערכת בתנאי אמת
ההיי-טק מחפש נקודות הבקעה שיאפשרו לחשוף את משתמשי הקצה ליתרונות ענן המחשוב
הערוץ, בו הושקעו כ-2.5 מיליון שקל, יעלה החל מהיום באפיק 48 בכבלים וישדר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ■ HOT: "הערוץ ישלב בין ערוץ וידיאו רגיל לבין יכולת להזניק סרטונים לפי דרישה ישירות מה-VOD"
השירות יושק בחברת הלוויין במהלך 2010 ■ בניסוי ישתתפו כ-250 עובדי yes, וזאת במטרה לבחון את התשתיות הטכנולוגיות, מערכות הניהול והבקרה וכן את יעילות התהליכים הכרוכים בהפעלת השירות ללקוח
בשירות שמתכננת yes, הלקוח יוכל לקבל את כל התוכן שהוא רוצה באמצעות האינטרנט ■ לשם כך יהיה צורך בחיבור של כל טלוויזיה לאינטרנט הקווי, והרשתות האלחוטיות לא יתמכו בשירות
"אם יותר הפרסום בכבלים ובלוויין ללא הורדת הוצאות בערוצים המסחריים - יש סבירות גבוהה להפסקת פעילותו של ערוץ מסחרי" ■ עוד ממסקנות הדו"ח: להסדיר מחדש את עמלות הפרסום ■ הכנסות הטלוויזיה המסחרית יקטנו בכ-10%
במסגרת הפורטל של פלאפון ניתן יהיה להוריד שורה של סרטי קאלט ישראלים באורך מלא לצפייה ממכשיר הסלולר, במחיר של 3.90 שקלים לסרט
בפרטנר אישרו לראובני-פרידן לקיים את המצגת, אך לא ברור אם יאשרו להם להצטרף למערך הפרסום של חברת הכבלים ■ HOT בתגובה: אין שינוי במערך הפרסום
סקר השירות של "גלובס" מצא כי HOT ו-yes מציגות שתיהן שיפור בשביעות-רצון לקוחותיהן, אך חברת הלוויין מובילה על חברת הכבלים בכל הפרמטרים ■ למי שבכל זאת שוקל לנטוש - "גלובס" בדק את כל האופציות
מה מלמד הביקוש ב-VOD שנרשם לסרט "מלך רייטינג" שביים דורון צברי ב-2001
משיקה פיילוט בקרב 1,000 לקוחות ■ הסטארט-אפ הישראלי פלייקסט, שמאחורי שירות המשחקים, יאפשר לשחק בהם ללא קונסולה ■ השירות החדש ירחיב את עולם המשחקים של HOT דרך פלטפורמת ה-VOD
עם זאת, בן-משה - אחד המומחים הגדולים בעולם לנושא ה-IPTV: שידור לפי דרישה על גבי האינטרנט - סבור כי "ההצהרות של בזק ושל HOT בתחום הן חיוביות"
לקוחות החברה שישתתפו במבצע יוכלו להזמין את הפיצה תמורת 12 שקל מהסניף הקרוב אליהם, או לקחת אותה בעצמם מהסניף באמצעות קופון
אחרי שביססו את ה"טריפל", עוברים ב-HOT לאסטרטגיה חדשה עם דגש על שירותי ה-VOD, ה-START OVER והמג'יק, במה שמכונה "דיאלוג אינטראקטיבי בין הצופה למסך"
הרצל עוזר חשף פרטים על הקמפיין הפנימי שעורכת HOT בנושא השירות, תחת הכותרת "הבטחה זאת הבטחה"
(עדכון) - למרות שני מנועי הצמיחה היעילים שברשותה, HOT איבדה עוד 3,000 מנויים ברבעון הראשון - והמנכ"ל שלה יודע למה ■ ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-769 מיליון שקל, גידול של 8% לעומת התקופה המקבילה
yesהוטהפקות מקורזכויות שידורלי-אור אברבךסלקוםערוץ 8ערוצי ספורטקשת 12תאגיד השידור "כאן"