החברה תציע ללקוחותיה חבילה הכוללת מאות שעות תוכן שטרם שודרו ב-HOT VOD בחינם למשך חודש שלם, החל מראשית פברואר ■ עלות המבצע מוערכת בכ-2 מיליון שקל
HOT תשדר בשירות ה-VOD את 4 הפרקים הראשונים של סדרת הלהיט בשעה 5:00 לפנות בוקר ב-17 וב-18 בינואר, במקביל לשידורם בניו-יורק ■ הפרקים יגיעו לישראל מבעוד מועד, והם ישודרו כשהם מתורגמים
במייל שהגיע לידי "גלובס", מנכ"ל yes רון אילון מברך את העובדים על כך שהחברה חצתה את רף 570 אלף הלקוחות ■ "אנו עומדים בפני שנה מלאת אתגרים, ואין לי ספק כי נעמוד גם בהם"
מבחינת הרייטינג, תוכניות הריאליטי אמנם הובילו את הטבלאות גם השנה, אבל התוכן הישראלי המקורי הרים את הראש - וגם את נתוני הצפייה ■ בענף הטלוויזיה בישראל מתייחסים ל-2009 כשנת המפנה וההתפכחות
בעשור הקרוב תשתנה צריכת הטלוויזיה ■ אנליסט, פסיכולוג ומומחה לתקשורת אינטראקטיבית משרטטים עולם של מסרים פרסומיים בכל מקום, תוכן שיעבור גלובליזציה ומדורת שבט שתורכב טכנולוגית ולא דרך מנהלי תוכניות
הערוץ, בבעלות משותפת שבדית ורוסית, משדר תכני מקור רוסיים פופולריים כגון גירסאות ברוסית של "כוכב נולד", "האם אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו'?" ו-"מה לא ללבוש"
הודיעה לספקי התכנים הפורנוגרפיים ב-VOD על שינוי מבנה חלוקת הרווחים מהזמנות התכנים למבוגרים בלבד ■ עד כה היתה החלוקה 70% ל-HOT ו-30% לספקים, ואילו מעתה 90% מהרווחים יגיעו לכיסה של חברת הכבלים
הפתרון מבוסס האינטרנט אמור להיות משווק בתחילת 2010 - אך טעון קבלת היתר ממשרד התקשורת ■ yes החלה בעריכת ניסוי בשירות בקרב העובדים כדי לבחון את המערכת בתנאי אמת
ההיי-טק מחפש נקודות הבקעה שיאפשרו לחשוף את משתמשי הקצה ליתרונות ענן המחשוב
הערוץ, בו הושקעו כ-2.5 מיליון שקל, יעלה החל מהיום באפיק 48 בכבלים וישדר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ■ HOT: "הערוץ ישלב בין ערוץ וידיאו רגיל לבין יכולת להזניק סרטונים לפי דרישה ישירות מה-VOD"
השירות יושק בחברת הלוויין במהלך 2010 ■ בניסוי ישתתפו כ-250 עובדי yes, וזאת במטרה לבחון את התשתיות הטכנולוגיות, מערכות הניהול והבקרה וכן את יעילות התהליכים הכרוכים בהפעלת השירות ללקוח
בשירות שמתכננת yes, הלקוח יוכל לקבל את כל התוכן שהוא רוצה באמצעות האינטרנט ■ לשם כך יהיה צורך בחיבור של כל טלוויזיה לאינטרנט הקווי, והרשתות האלחוטיות לא יתמכו בשירות
"אם יותר הפרסום בכבלים ובלוויין ללא הורדת הוצאות בערוצים המסחריים - יש סבירות גבוהה להפסקת פעילותו של ערוץ מסחרי" ■ עוד ממסקנות הדו"ח: להסדיר מחדש את עמלות הפרסום ■ הכנסות הטלוויזיה המסחרית יקטנו בכ-10%
במסגרת הפורטל של פלאפון ניתן יהיה להוריד שורה של סרטי קאלט ישראלים באורך מלא לצפייה ממכשיר הסלולר, במחיר של 3.90 שקלים לסרט
בפרטנר אישרו לראובני-פרידן לקיים את המצגת, אך לא ברור אם יאשרו להם להצטרף למערך הפרסום של חברת הכבלים ■ HOT בתגובה: אין שינוי במערך הפרסום
סקר השירות של "גלובס" מצא כי HOT ו-yes מציגות שתיהן שיפור בשביעות-רצון לקוחותיהן, אך חברת הלוויין מובילה על חברת הכבלים בכל הפרמטרים ■ למי שבכל זאת שוקל לנטוש - "גלובס" בדק את כל האופציות
yesהוטהפקות מקורזכויות שידורטלוויזיהטלוויזיה באינטרנטסטרימינגסלקוםקשת 12תאגיד השידור "כאן"