טוען כי אליקים פונה למשרדי פרסום במטרה למכור להם לקוחות שעברו ל-y&r וכן פונה ללקוחות במטרה לתת להם שירותים - זאת תוך הפרה בוטה של הסכם העברת הפעילות שנחתם ביניהם
המשרד מקבוצת WPP מבקש להורות לאליקים לא לטפל בלקוחות שהעביר אליהם במסגרת פעילותו ב-Y&R ישראל ■ אליקים: "האשמות המשרד - שקרים מצוצים מהאצבע"
משרדי הפרסום ענבר מרחב ופרסום אברהם, שלקחו חלק בשלב הראשון במכרז, נותרו מחוץ להתמודדות
אם המהלך יתממש, ייווצר משרד בסדר גודל של אחד מ-10 המשרדים הגדולים ■ דודי שמעוני רכש לאחרונה חזרה מקבוצת הפרסום הבינ"ל FCB את מניותיו, והוא כעת הבעלים היחיד של המשרד שלו
ניר קפלושניק, מנהל מרכז החדשנות של משרד הפרסום y&r ישראל, הוא האיש שאליו מתקשרים לקוחות בינ"ל שרוצים לשמוע על סטארט-אפים שיכולים לקחת אותם לשלב הבא
y&r מינה את אייל טל ושחר נחשוני למנהלי הדיגיטל ■ גם משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מגייס מנכ"ל חדש: רפי יער
גבר על 6 משרדי פרסום נוספים ■ תקציב הפרסום של AVIS, מותג השכרת הרכב מקבוצת UMI, עמד בשנה שעברה על 11.7 מיליון שקל במחירי מחירון
במפעל הפיס דורשים מטונה סטארקיסט להוריד קמפיין המאזכר את "אראלה", בטענה כי הסלוגן בו הוא שיבוש קל של הסלוגן שלהם ■ מנגד, בסטארקיסט אומרים כי מדובר במחווה הומוריסטית לפרסומת של הפיס
המשרד ייקח חלק במיתוג מחדש לקו מוצרים שלם הבנוי על נייר ממוחזר
תקציב הפרסום של החברה, המפתחת ומשווקת את המכשיר בי קיור לייזר, יעמוד על 4-6 מיליון שקל
משרדי הפרסום אדלר-חומסקי, פובליסיס ישראל ו-y&r ערכו פרזנטציות למותג
היקף תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
אם המהלך יצלח, עשויה להיחתם בהמשך עסקה לרכישת מניות בחברת הייעוץ
התקציב, בהיקף כ-1.6 מיליון דולר, טופל עד כה במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי
גיא וינברגר לא חושש מהאתגר הבא - לעבוד עם רות שטרית ■ אחרי שקיבל 10% ממניות שטרית מדיה גרופ הוא טוען: "המשרד צריך לעבור תהליך כמו גליקמן ואדלר", ומבטיח: "נהפוך את שטרית למשרד שהקשרים בו אינם חזות הכול"
זאת, בעקבות לחץ ממשרדי הפרסום שלה ■ שטראוס היא המפרסמת הגדולה בישראל ■ לחברה מדיניות של הפרדת הקריאייטיב והמדיה, אך כעת נעשים לחצים מצד אדלר ובאומן לשנות את המצב