על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של מרכנתיל דיסקונט עמד אשתקד על כ-1.6 מיליון דולר
החברה הממוזגת, שתקרא iGIN, תציע שירותי פרסום, טכנולוגיה ושיווק דיגיטלי ותנהל תקציב כולל של יותר מ-50 מיליון שקל בשנה
בין הצדדים לא הושגו הסכמות מסחריות לגבי התשלום שישלם y&r על רכישת המניות של דרורי-שלומי
מרטין סורל, מנכ"ל קבוצת הפרסום WPP, הוא האיש שמחזיק את הקלפים לגבי עתיד משרדי הפרסום של הקבוצה בישראל ■ האם המינוי של שלומי אבנון למנהל הפעילות בארץ מרמז כי סורל החליט שהגיע הזמן לעשות פה סדר?
ירכז את הפעילות של הקבוצה בישראל בתחומי הפרסום, היח"צ והטכנולוגיה
שיווק שני מותגי משחות השיניים עבר לחברת ההפצה שסטוביץ, שתקציב הפרסום שלה מטופל ב-y&r ישראל ■ המשרד טיפל בעבר במותגים
אנשי פרסום רבים הגיבו לידיעה ברשתות החברתיות ■ אחד מאנשי הפרסום כתב: "אף קמפיין לא שווה את זה. אנחנו לא מחפשים תרופה לסרטן"
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ממשיך לשבור את שיאי הזכירות, עם שיעור זכירות הגבוה ב-80% מהממוצע
הצדדים דנו במספר מודלים לאפשרות של שיתוף-פעולה, והחסם המשמעותי הוא הצורך של דרורי-שלומי לרכוש בחזרה מניות של המשרד המוחזקות בגיתם BBDO
במסגרת שיתוף-הפעולה, מדי שנה יזכה הסטודנט המצטיין של "הבצפר" במלגה להכשרה מעשית בת 3 חודשים באחד מסניפי Y&R בעולם
חלקם כבר היו בפסגה והתרסקו, חלקם עדיין בגדר הבטחה לא ממומשת ■ סיפוריהם של כמה משרדים שמאכלסים את העשירייה השלישית
וינברגר עצמו צפוי לעזוב את המשרד ■ גל בר-דעה ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה
בני ברונסקי, שניהל את הקריאייטיב במשרד בשנה וחצי האחרונות, פורש מתפקידו
תקציב הפרסום של רנו, שעמד בשנה החולפת על 9.9 מיליון דולר במחירי מחירון, יעבור כעת למשרד פרסום קטן בשם Four
מייסד ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית WPP, השלוחה הבינלאומית של y&r ישראל ו-JWT ישראל, קטע מו"מ ראשוני למיזוג בין המשרדים
Y&R ישראל, ענבר-מרחב-ניסן, אדלר-חומסקי ופוגל אוגליבי מתמודדים על תקציב הפרסום שנאמד ב-10 מיליון שקל