Yotpo (יוטפו)

כתבות אחרונות

 
עמרי כהן ותומר תגרין / צילום: מור שני

עוד חד קרן נולד: Yotpo הישראלית גייסה לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר

שבעה וחצי חודשים בלבד לאחר שגייסה 75 מיליון דולר לפי שווי "באיזור המיליארד דולר" - יוטפו מגייסת 230 מיליון דולר נוספים • תומר תגרין, מנכ"ל ומייסד משותף: "השינויים החלים בעולם השיווק הדיגיטלי יהוו לבעלי העסקים אתגר המוביל לקרב על תקציב השיווק"

אורי ברקוביץ' 18.03.2021
מייסדי Yotpo , מימין לשמאל: תומר תגרין ועומרי כהן / צילום: מור שני

חברת Yotpo הישראלית גייסה 75 מיליון דולר

את סבב הגיוס של החברה, שמפתחת מערכות לניהול קשרי לקוחות עבור משווקים, הוביל אדם פישר מקרן בסמר ונצ'רס • לדברי עומרי כהן, סמנכ"ל התפעול ואחד ממייסדי החברה, הגיוס בוצע על פי הערכת שווי "באזורים של יוניקורן. קרוב לשם"

אורי ברקוביץ' 04.08.2020
עומרי כהן / צילום: יח"צ

"בשנים הקרובות הרבה עסקים ייסגרו בגלל קניות באינטרנט"

לפני 4 שנים הקימו תומר תגרין ועומרי כהן את יוטפו, שמפתחת פלטפורמה לשיווק מותגים דרך חוות-דעת של גולשים בעולמות ה-ecommerce • אחרי גיוסים מצטברים של 100 מיליון דולר, מעל ל-300 עובדים ו-4 סניפים בכל העולם, ריאיינו את כהן בעוד פודקאסט לסטארט-אפים וחזרנו איתו לימי החברה הראשונים: "לא היה לנו מושג מה אנחנו עושים, עשינו כמה שינויי כיוון בזמן הגיוס הראשון שלנו"

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 30.10.2018
מייסדי yotpo תומר תרגין ועומרי כהן / צילום: איל יצהר

Yotpo רכשה את הסטארט-אפ Swell Rewards ב-16 מיליון דולר

מדובר ברכישה הראשונה של חברת ההייטק הישראלית, שמפתחת פלטפורמה לשיווק עצמי למותגי קומרס

יסמין יבלונקו 09.08.2018
סניף סופר פארם / צלם: יחצ

הסטארט-אפ Yotpo יספק שירותים לאתר סופר-פארם

הפלטפורמה של Yotpo - המאפשרת לעסקים לייצר תוכן ופרסום עצמי שמקורו בחוות-דעת, תמונות או המלצות שמפרסמים גולשים - תשולב באתר הסחר המקוון שסופר-פארם השיקה לאחרונה

מיכל רז-חיימוביץ' 17.10.2017
צרו איתנו קשר *5988