אופנהיימר מעלה את מחיר היעד לאמדוקס מ-27 ל-32 ד'

מחיר היעד גבוה ב-18% ממחיר השוק ■ לפני כחודשיים וחצי העלו את המלצתם למניה מ"תשואת שוק" ל"תשואת יתר"

נקודת המפנה מתקרבת ואמדוקס בדרך לחזור לפסים של צמיחה, כך מעריכים בבית ההשקעות אופנהיימר. האנליסטים שאול אייל ויו קאנינגהם מעלים את מחיר היעד למניית אמדוקס מ-27 ל-32 דולר, מחיר הגבוה ב-18% ממחיר השוק. זאת, כחודשיים וחצי אחרי שהעלו את המלצתם למניה מ"תשואת שוק" ל"תשואת יתר", ואחרי שמחיר השוק עקף את מחיר היעד הקודם.

הסיבה: מספר חדשות חיוביות

אמדוקס מספקת פתרונות בילינג (גבייה), ניהול ושירות לקוחות. האנליסטים מבססים את מחיר היעד על הערכתם שהרווח למניה ב-2011 יסתכם ב-2.28 דולר (469 מיליון דולר). הם מציינים מספר מגמות חיוביות לאמדוקס, ובהן העובדה שחברת הסלולר האמריקנית ספרינט - לקוחה גדולה של אמדוקס - מתרחבת באמצעות רכישות, כך שמערכות אמדוקס צפויות לשרת גם את המנויים החדשים. ספרינט רוכשת את Virgin Mobile USA ולפי הערכות מתעניינת גם ברכישת דויטשה טלקום. ככלל, אמדוקס נהנתה בשנים האחרונות ממגמת הקונסולידציה בתעשיית התקשורת - לקוחות שלה איחדו מערכות של חברות שרכשו ובחרו באמדוקס כספקית.

מגמה חיובית נוספת היא פרויקט הבילינג של חברת הלוויין האמריקנית DISH, שמבוצע כעת על-ידי חברת CSG. החוזה ביניהן מסתיים בקרוב ואמדוקס עשויה לזכות בפרויקט, שמוערך על-ידי אייל וקאנינגהם ב-90-100 מיליון דולר בשנה.

במקביל, אמדוקס מדווחת היום על פתרון קמעונאי ראשון שלה, Amdocs Retail Experience. הפתרון מיועד לנהל את האינטראקציה עם הלקוח בחנויות קמעונאיות של ספקיות התקשורת.

אמדוקס, בניהולו של דב בהרב, נסחרת בבורסת ניו יורק בשווי של 5.5 מיליארד דולר.