נאנט נערכת להנפקת פעילותה בפולין

בסוף השבוע הודיעה נאנט על הגשת תשקיף לרשות ניירות ערך הפולנית (WSE), לצורך רישומן למסחר של מניות החברה המרכזת עבורה את הפעילות בפולין, רוביג (Robyg)

חברת נאנט נדל"ן מנצלת האווירה החיובית בשווקים, ונערכת להנפקת פעילותה בפולין לפי שווי של לפחות 512 מיליון שקל. בסוף השבוע הודיעה נאנט על הגשת תשקיף לרשות ניירות ערך הפולנית (WSE), לצורך רישומן למסחר של מניות החברה המרכזת עבורה את הפעילות בפולין, רוביג (Robyg).

במקביל, חתמה נאנט על מזכר הבנות עם שותפתה ברוביג, לגבי היחסים ביניהן במידה שתתבצע הנפקה. השותפה היא קרן נדל"ן אירופאית שנוהלה בעבר על ידי ליהמן ברדרס, וכיום מנוהלת על ידי מספר גופים פיננסיים.

הצדדים הסכימו כי אחד התנאים לרישומה של רוביג למסחר יהיה הערכת שווי של מעריך חיצוני, שתקבע כי הונה העצמי יעמוד על לפחות כ-512 מיליון שקל (400 מיליון זלוטי פולני). רוביג מחזיקה ב-10 פרויקטים בפולין, הכוללים 7,592 יחידות דיור.

נאנט פועלת במזרח אירופה עבור חברות הנדל"ן אולימפיה (32.6%) ולוינשטיין (21.5%). רק בספטמבר האחרון, נציין, החליטה נאנט למחוק את מניותיה מהמסחר בבורסת המשנה הבריטית (AIM), לאחר שהגיעו לרמות שפל.

מנכ"ל נאנט, אוסקר כצנלסון, הסביר כי בחברה רואים ברישום המניות למסחר פוטנציאל משמעותי של הצפת ערך לבעלי המניות, וכן אפשרות לגיוסי הון עבור החברה בהמשך.