מזור מזנקת 8%: קיבלה הזמנה ראשונה בארה"ב

התקנת המערכת בבית החולים THR צפויה להתבצע בתחילת חודש יוני והמכירה צפויה להיכלל בדוחות של הרבעון השני של 2010

חברת מזור טכנולוגיות , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי בעבור ניתוחים כירורגיים מונחי הדמיה לצורך ניווט של כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית, מדווחת על פריצת דרך עסקית ותחילת מכירות בשוק האמריקאי המהווה את יעד המכירות המרכזי של החברה לשנים הבאות.

בהתאם לתוכנית העבודה האסטרטגית של החברה, מדווחת מזור על מכירה ראשונה בארה"ב של המערכת הרובוטית לניתוחי עמוד שדרה, ה-Spine Assist, לבית החולים Texas Health Presbyterian Hospital Plano . בנוסף התחייב בית החולים לחוזה שירות לארבע שנים נוספות.

התקנת המערכת בבית החולים THR צפויה להתבצע בתחילת חודש יוני והמכירה צפויה להיכלל בדוחות של הרבעון השני של 2010.

בית החולים THR משתייך לרשת גדולה של בתי חולים הכוללים מספר רב של מחלקות ובכללן מחלקות לניתוחי עמוד שדרה.

הצלחת המהלך האסטרטגי, עם כניסת מזור למכירה ראשונה בארה"ב, הוא תוצאה של שימוש מוצלח במערכת של מזור בניתוחי גב בבתי חולים בארה"ב, גרמניה, רוסיה ובישראל. מזור רואה בשוק בארה"ב פוטנציאל עסקי ואסטרטגי ראשון במעלה ומתכוונת לרכז את עיקר מאמצי השיווק שלה בשוק האמריקאי.

לשם כך הקימה החברה בחודשים האחרונים מערך מכירות בארה"ב וגייסה צוות מכירה, המונה 6 עובדים בהובלת כריסטופר סלס, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת Intuitive Surgical בעבר ומנהל מכירות בכיר ובעל שם בתעשיית הרובוטיקה האמריקאית בתחום הרפואה מזה כ-20 שנה.

במזור מתכוונים להגדיל את צוות המכירה בארה"ב בהתאם לתכנון ולצרכים ומעריכים כי החברה תוכל לקדם מכירות נוספות של המערכת הרובוטית לבתי חולים בארה"ב.