טימברלנד, נייקי וקליגולה יוצאות מקניון רמת-אביב

ההחלטה שלא להאריך את החוזים נובעת מהעובדה שהפדיון למ"ר ברשתות אלה נמוך מהפדיון למ"ר הממוצע בקניון ■ מותגי האופנה גוסיפ, אדידס, ‏CREA‏, חווייר סימוריה ואמפוריו ארמאני נכנסים לקניון במקום המותגים היוצאים

בקניון רמת-אביב ממשיכים לפעול לבידול הקניון מהמתחרים. ל"גלובס" נודע כי בימים אלה החליטה הנהלת הקניון שלא לחדש את חוזי השכירות של מספר עסקים הפועלים בקניון, ואלה צפויים בחודשים הקרובים לסגור את סניפיהם בקניון.

הרשתות שיפסיקו לפעול בחודשים הקרובים בקניון רמת-אביב הן טימברלנד, חנות מותג נייקי, חנות ההנעלה קליגולה וחנות האופנה NAF NAF. רשת נוספת שמסיימת את פעילותה בקניון היא SCOOP, וזאת במקביל לסגירת כל פעילות הרשת בארץ.

לדברי מקורות בקניון, ההחלטה שלא להאריך את החוזים של הרשתות נובעת מהעובדה שהפדיון למ"ר בכל רשתות אלה נמוך מהפדיון למ"ר הממוצע בקניון רמת-אביב.

במקביל נכנסים לקניון 3 עסקי אופנה חדשים בישראל: גוסיפ במקום החנות של SCOOP, מותג האופנה הצרפתי חווייר סימוריה במקום קליגולה, ומותג האופנה CREA קונספט במקום המותג NAF NAF.

בנוסף, קבוצת MGS פותחת חנות למותג אדידס במקום החנות של טימברלנד, ואילו אמפוריו ארמאני פותח חנות במקום נייקי.

שינויים אלה מצטרפים לשורת שינויים נוספת שמתבצעת בקניון. כפי שנחשף ב"גלובס", המותג אמריקן איגל, שפוקס קיבלה את הזיכיון שלו, צפוי לפתוח בקניון חנות בגודל של 800 מ"ר. כמו כן, המותג בננה ריפבליק, המיובא על-ידי זיסר קמעונאות, צפוי לפתוח בקניון חנות בגודל 450 מ"ר.

בנוסף, פוקס חתמה לאחרונה גם על פתיחת חנות פוקס הום בקניון רמת-אביב ,והכניסה של כל אלה יחד תחייב את פינויים של שוכרים נוספים מהקניון.

במליסרון, בעלת הקניון, מנהלים משא-ומתן מתקדם גם לכניסת מותג האופנה היוקרתי לואי ויטון לקניון. היוזמה להבאת לואי ויטון לקניון היא של יו"ר מליסרון, ליאורה עופר, המאמינה כי המותג חשוב ויתרום לתדמית הקניון.

22
 22