תחרות הפרסום גולדן דראם, שננעלה אמש בסלובניה, האירה פנים למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שזכה ב-8 פרסים.
המשרד זכה בפרס הגראנד פרי בתחום הרדיו עבור קמפיין של הוועד למלחמה באיידס, במדליית זהב בתחום שילוט החוצות עבור בקבוק המכוניות המרוסקות של נור ואור ירוק, במדליית זהב בתחום המדיה וב-5 מדליות כסף נוספות בתחומי הטלוויזיה והחוצות עבור החברות טבע - אופטלגין, מדיליין - קלירקס קיר טיפוס, קטשופ היינץ טבסקו אש וארגון לתת השולחנות הריקים.
מלבד שלמור השתתפו בתחרות משרדי פרסום ישראליים נוספים, אך הם לא זכו בפרסים. מקאן-אריקסון העלה לגמר התחרות 3 פיינליסטים, משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק העלה שניים, ובאומן-בר-ריבנאי העלה לגמר פיינליסט אחד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.