סלי התעריפים החדשים של בזק יאושר השבוע

מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, הודיע כי בכוונתו לאשר את החבילות, בהן בזק תציע "בנק" דקות ללקוחות לשיחות ליעדים נייחים וניידים במחיר מוזל ■ נטוויז'ן מנסה למנוע את האישור

מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, הודיע כי בכוונתו לאשר את סלי התעריפים החדשים של בזק, שכוללים שיחות ליעדים נייחים וניידים כאחד. בר טל אמר כי בכוונתו לאשר את הסלים שמבקשת בזק עד סוף השבוע, אלא אם כן יקרה משהו חריג ויתברר כי מסיבה כלשהי לא ניתן לאשרם.

בר טל הודיע להנהלת המשרד כי הוא יאשר את הסלים, וכי יהיה מוכן לשמוע ולשקול הסתייגויות חדשות בלבד, אם יהיו כאלה. בכל מקרה הבהיר בר טל כי הסלים יאושרו בכפוף למסקנות ועדת חייק, אך לאור העובדה כי המסקנות לא צפויות להתקבל בזמן הקרוב, ספק אם יש לכך משמעות.

כהיערכות להורדת דמי הקישוריות וכמהלך שנועד לעודד לקוחות לחזור ולדבר מהטלפון הקווי, בזק הכריזה כי תשיק בקרוב מסלולי טלפוניה חדשים המציעים לראשונה חבילות המשלבות דקות ליעדים נייחים וניידים.

החבילות כוללות קו בזק, בנק דקות (300, 600, או 750 דקות), תא קולי ומשיבון. תמחור החבילות נע בין 49.90 שקל לחודש ועד 74.90 שקל לחודש, תלוי במספר הדקות שבחר הלקוח.

ההצטרפות למסלולי הטלפוניה היא ללא התחייבות, וכולל את התשלום הקבוע. כמו כן הכריזה החברה גם על השקת מסלולים חדשים למגזר העסקי, שיכללו חבילת דקות לטלפונים נייחים וניידים.

בזק לוחצת על אישור הסלים כבר מספר חודשים, וזאת בהסתמך על מדיניות משרד התקשורת שמאשרת סלים ככל שנתח השוק של החברה יורד בטלפוניה.

בעקבות הפחתת תעריפי הקישוריות מנסה בזק לעודד שיחות נייחות על חשבון הסלולר, וכמוה כל יתר החברות המספקות שירותי טלפוניה, כמו HOT ו-013 נטוויז'ן, ובקרוב גם 012 סמייל.

נציין כי 013 נטוויז'ן מנסה למנוע את אישור הסלים של בזק, והיא פנתה למשרד התקשורת בתלונה על כך שהאישור לסלים החדשים פוגע בתחרות בשוק הטלפוניה ומנוגד למדיניות המשרד. החברה סירבה להגיב בעניין התלונה שלה.

המסלולים החדשים
 המסלולים החדשים

קישוריות
 קישוריות