שתי תביעות וחצי: צ'ארלי שין דורש 100 מיליון דולר מטיים וורנר

כוכב "שני גברים וחצי", שפוטר מתפקידו לאחר שבמספר ראיונות תקף את יוצר הסדרה צ'אק לורי, הגיש תביעת ענק כנגד האולפנים ויוצר הסדרה בטענה כי הפרו את החוזה עמו

עכשיו זה כבר ברור לכל: צ'ארלי שין הוא הילד הרע של הוליווד. השחקן (שאביו ידוע גם הוא כשחקן מצליח וככוכב הסדרה "הבית הלבן"), שפוטר לאחרונה מהסדרה בה כיכב, "שני גברים וחצי", פשוט מסרב לרדת מהכותרות.

שין הגיש היום (ה') לבית משפט בקליפורניה תביעת ענק בסך 100 מיליון דולר כנגד ענקית המדיה טיים וורנר ויוצר הסדרה, צ'אק לורי, בטענה כי הפרו את החוזה עמו.

הסדרה בה כיכב שין ירדה מהמסכים, והמשך הצילומים שלה בוטלו. לפיכך מבקש כעת שין לתבוע את היוצרים ואת האולפנים לא רק בשמו ועבור חוזהו שלו - אלא גם בשם כל משתתפי הסדרה ועובדיה כולם.

שין, בן 45, פוטר בתחילת השבוע לאחר שבמספר ראיונות תקף את יוצר הסדרה לורי ונשא דברים חריפים בגנותו. בכתב התביעה שהוגש היום לבית המשפט נכתב בשמו של שין כי הוא "נגרר בכוח ומתוך פרובוקציה לומר את הדברים", לאור קמפיין ארוך שנים המתנהל נגדו.

שמו של שין נקשר מספר רב של פעמים בשנים האחרונות בפרשיות של סמים, מין ואף אלימות במשפחה, והוא נחשב לאחד השחקנים המוכשרים - אך גם לאחת הדמויות השנויות במחלוקת ביותר בעולם הבידור האמריקני.