זעם על מכתב הטייקונים: סטודנטים צעדו למגדלי אקירוב

סטודנטים צעדו לעבר מגדלי אקירוב: הפריחו באוויר אוהל אליו נקשרו בלונים, וזרקה על הבניין פצצות סירחון במחאה על מכתב הטייקונים שנשלח לראש הממשלה נתניהו

קבוצת סטודנטים צעדה בשעות הצהריים (ו') לעבר מגדלי אקירוב, הפריחה באוויר אוהל אליו נקשרו בלונים, וזרקה על הבניין פצצות סירחון - זאת במחאה על מכתב הטייקונים שנשלח לראש הממשלה נתניהו, עליו חתום בין היתר גם איל ההון אלפרד אקירוב, כך מדווח גלי צה"ל.

במקביל, כ-80 מפגינים ממאהל המחאה בשדרות חסמו את צומת שער הנגב. הם קראו קירות בעד דיור ציבורי וצדק חברתי, ונגד מדיניות ההפרטה. צפונה משם, בבית שאן, פינו שוטרים בסיוע פקחים, את מאהל המחאה במקום, לאחר שהוצאו צווי פינוי למפגינים. למרות זאת, עשרות תושבים מסרבים להתפנות.

מנגד, אמש נודע כי אחד מגופי הליבה של המחאה לוקח צעד אחד אחורה: אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן-גוריון באילת, האחות קטנה של הסניף בבן גוריון, המונה כ-800 סטודנטים פורשת ממאבק הדיור. במכתב שפרסמו כותבים ראשי האגודה הדרומית בישראל כי "מצאנו לנכון להפסיק את השתתפותנו במאבק". והסיבות לכך: "התערבות של גורמים פוליטיים במאבק" ו-"התכנית לפתרון משבר הדיור שהציג ראש הממשלה".