דלק נדל"ן: צר לנו שאג"ח כ"ה מחבלים בניסיון להגיע להסדר

מחזיקי האג"ח מסדרה כ"ה של דלק נדל"ן כינסו היום מסיבת עיתונאים לאחר שביקשו בקשה לפירוק החברה בגין חוב של 580 מיליון שקל ■ עו"ד גיסין: "כלו כל הקיצים וראינו שאנחנו לא צפויים לקבל הצעת הסדר כלשהי"

היום כינסה נציגות אג"ח כ"ה של דלק נדל"ן מסיבת עיתונאים במשרד של עו"ד גיא גיסין המייצג אותם, חודשיים לאחר שהחברה חתמה על עקרונות להסדר חוב עם נציגות הסדרות אג"ח ד' ו-ה' (המהוות כ-73% מחוב האג"ח). ביום חמישי הגישה נציגות סדרת האג"ח כ"ה בקשה לפירוק החברה בגין חוב של 580 מיליון שקל.

לדברי עו"ד גיסין, "במשך חודשיים פעלנו בכל דרך לנסות ולייצר תקשורת של ממש בין הצדדים ונדחינו. אחר כך פנינו להוצאה לפועל וכאשר כלו כל הקיצים וראינו שאנחנו לא צפויים לקבל הצעת הסדר כלשהי שניתן להצביע עליה - נאלצנו להגיש את בקשת הפירוק".‏

לדבריו, "מסבירים לנו שאין אפשרות לדרוש מתשובה לעמוד בהתחייבויות החברה. רכשנו אג"ח על סמך האמונה שתשובה יזרים את הכספים ויש לברר עד תום את הנסיבות שהובילו לקריסת החברה, או לחילופין להשלים הליכי פירוק שבהם יבדקו כל הטענות על-ידי בית המשפט".‏

מדלק נדל"ן נמסר בתגובה: "צר לנו שסדרה כ"ה ממשיכה לחבל במאמצים ובניסיונות הכנים של החברה בחודשים האחרונים להגיע להסדר כולל עם מחזיקי האג"ח, על בסיס הסכם העקרונות שנחתם עם הנציגות של רוב מחזיקי אגרות החוב, ובכך דוחפת את הצדדים להליך של פירוק".