ח"כ קירשנבאום: "מדברים עם הילדים על סקס ולא כסף"

ח"כ פאינה קירשנבאום, יו"ר ועדת המשנה לביטוח ושוק ההון ויו"ר השדולה לחינוך פיננסי, מצטטת בפתח כנס שיזמה בעניין בבאר שבע מעיתון לונדוני נחשב

"הורים מעדיפים לדבר עם ילדיהם על סקס וסמים ובלבד שלא לדבר על כסף" כך אמרה ח"כ פאינה קירשנבאום, יו"ר ועדת המשנה לביטוח ושוק ההון ויו"ר השדולה לחינוך פיננסי, בפתח כנס שיזמה בעניין בבאר שבע. דבריה לקוחים מסקר שערך עיתון כלכלי נחשב בלונדון.

"אני עמלה במשך כל הקדנציה הנוכחית להטמיע את המושג 'חינוך פיננסי' בכל שלב בחיינו. מגיל צעיר ועד בגרות. אני שמחה לראות בשבועות האחרונים בעיתונים הכלכליים כותרות ענק של בכירים באוצר ובמערכת הפיננסית קוראים בקול, את מה שאמרתי כבר למעלה משלוש שנים, כי הפתרון היום הוא חינוך פיננסי מגיל צעיר. זהו צעד ראשון בשורה של צעדים שאקדם בקרוב", אמרה קירשנבאום בתגובה לאישור הצעת החוק בנושא שמקדם משרד האוצר.

האירוע בבאר שבע הינו אירוע ראשון כחלק מפרוייקט ארצי שיזמה ח"כ פאינה קרישנבאום במסגרת השדולה לחינוך פיננסי. לאירוע הנוכחי התקבצו כמאה זוגות צעירים וכמאה יועצים פיננסים שישבו עם הזוגות ונתנו להם יעוץ פרטני ואישי כיצד לנהוג בכספם בכדי להגיע לדירה וכן כיצד לחסוך לפנסיה.