פלנטרוניקס Voyager Pro HD: דיבורית גדולה וחכמה

יצרניות אוזניות הבלוטות' מנסות לשלב פיתוחים חדשים במוצרים שלהן ■ בשורה התחתונה, פלנטרוניקס ייצרה את אחת האוזניות המוצלחות שראינו

יצרניות אוזניות הבלוטות' מנסות לשלב פיתוחים חדשים במוצרים שלהן, במטרה לגרום לצרכנים לשדרג את הדגם הישן והטוב הקודם שלהם. הבעיה שלהן היא שאיכויות הרמקול והמיקרפון במוצרים רבים בשוק, עושים עבודה מספיק טובה.

חיישנים

פלנטרוניקס, שנחשבת ליצרנית דיבוריות מוצלחות, משלבת בדגם Voyager Pro HD חיישנים, במטרה להפוך את הדיבורית לפשוטה יותר לשימוש. למשל, כששיחה נכנסת והדיבורית לא נמצאת על האוזן, תגרום ענידתה למענה אוטומטי, ללא שום לחיצה על כפתור. כשהדיבורית מונחת על השולחן ומחוברת עדיין לטלפון, אין צורך לבצע פעולה כדי לענות דרך הסמארטפון. האוזנייה מזהה שהמשתמש ענה ומנתבת את השיחה לטלפון. יכולת אחרת היא האפשרות להניח את האוזנייה בתוך כיס המכנסיים, מבלי לפחד שהכפתורים שלה ילחצו. הסיבה לכך, שפלנטרוניקס חוסמת את הפעולות שלה, שהיא לא מונחת על האוזן.

עיצוב

מראה האוזנייה עלול להרתיע משתמשים רבים ובצדק. הדיבורית נראית כמו אוזניית מדונה או אוזניות שמשתמשים בהם במוקדי שירות. הבסיס המונח על האוזן יחסית גדול וכל החלק של המיקרופון ארוך. נוכחותה מורגשת מאוד, למרות שהיא קלה (17 גרם בלבד).

שמע

הדיבורית מספקת איכות צליל ברורה וגם מיקרפון שמאפשר שיחה נקייה.

בשורה התחתונה

אחת האוזניות המוצלחות שראינו, למי שלא נרתע מהעיצוב.