האייפון 5 קרוב מאי-פעם - ומניית אפל קרובה לשיא כל הזמנים

מניית החברה משלימה זינוק של כ-9% בחודש האחרון ■ השמועות לגבי הדגם החדש של המכשיר הנחשק התגברו בעיקר בשל ירידת המחירים של הדגמים הישנים הנמכרים בארה"ב

מניית אפל נסחרת הערב (ב') בוול סטריט סביב 626 דולר, שיא שלא נראה מאז ה-10 באפריל, כאשר היא סיימה את יום המסחר ב-628.4 דולר. בכך, מניית ענקית הטכנולוגיה משלימה עלייה של יותר מ-9% בחודש האחרון ומתקרבת בצעדי ענק לשיא כל הזמנים שלה - 644 דולר.

מה הסיבה לעלייה? בימים האחרונים התגברו השמועות כי בעוד כחודש החברה צפויה להשיק דגמים חדשים של מכשיר האייפון הנחשק ועדות לכך ניתן למצוא בירידת המחירים המאסיבית של הדגמים הנוכחיים של האייפון.

אינה פרייד, הכותבת בבלוג הטכנולוגי All Things D, מציינת כי ירידת מחירי האייפון בקרב הקמעונאיות הגדולות בארה"ב היא עדות לכך שענקית הטכנולוגיה תכריז על דגמים חדשים של הטלפון הסלולרי.

דוגמאות לירידת מחירי האייפון ניתן למצוא בכל רחבי ארה"ב. כך למשל רשת הקמעונאות טרגט (Target) מוכרת כעת את האייפון 4S ב-179 דולר בלבד ובסט ביי חתכה ממחיר האייפון 4 50 דולר נוספים כך שתוכלו לרכוש אותו ב-49 דולר בלבד.

בעוד מניית החברה מתקרבת לשיא כל הזמנים שלה, נשאלת השאלה האם מישהו זוכר שלפני פחות מחודש החברה פיספסה את התחזיות הן בשורת הרווח והן בהכנסות וירדת בחדות.