תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

הדפוס הננוגרפי של בני לנדא כוכב תערוכת Drupa

בתערוכת הדפוס הגדולה Drupa בגרמניה זכתה חברת לנדא להתעניינות חסרת תקדים בטכנולוגית הדפוס הננו-גרפי שלה ולמספר רב של הזמנות עבור מכונת הדפוס המסחרי S10

זוהי מכונת הדפוס הדיגיטלי היחידה בפורמט B1 בשוק, והיא מציעה מאפיינים חיוניים לחדירה לשוק הדפוס המסחרי - באיכות ובמהירות של דפוס אופסט - ללא צורך בהחלפת לוחות והפסקות ריצה ארוכות. S10 מסוגלת להגיע לתפוקות של עד 13,000 גיליונות בשעה בהדפסה חד צדדית או דו-צדדית, על גבי כל מצע הדפסה סטנדרטי (60-400 gsm). גרסת הדפוס לאריזות מאפשרת הדפסה על גבי קרטונים בעובי של עד מילימטר.

בני לנדא, מייסד, יו"ר ומנכ"ל החברה, אמר: "אנו נרגשים מההתעניינות לה אנו זוכים לכל המוצרים שהשקנו בתערוכת Drupa השנה. חשפנו לשוק משפחה רחבה של מכונות דפוס דיגיטלי שכולן זוכות לרמות עניין גבוהות. אך המנצחת מבין כולן היא ללא ספק S10. למכונה זו היכולת הייחודית להדפיס במהירות ובהספקי תפוקה תחרותיים לאופסט, בפורמטB1 הפופולרי, ללא צורך בלוחות ובהפסקות ריצה לצורך החלפת לוחות. ההתעניינות מגיעה מעסקים גדולים וקטנים, הרוצים להגביר את רווחיות ריצות הדפסה קצרות ובינוניות".


בליבו של תהליך הדפוס הייחודי של לנדא נמצא הדיו הננוגרפי, Landa NanoInkTM, המבוסס על חלקיקי צבע (פיגמנטים) בקוטר של כמה עשרות ננומטר בלבד, שהם בולעי אור רבי-עוצמה. כתוצאה מתכונות הדיו הייחודי, פלט הדפוס מאופיין על ידי נקודות הדפסה חדות במיוחד, בעלות אחידות גבוהה וברק איכותי. מרחב הצבע המתקבל בהדפסה רחב יותר מזה המתקבל בכל תהליך דפוס אחר. תהליך הדפוס הננו-גרפי מפיק חומר מודפס בעל עמידות גבוהה לשחיקה ולשריטות, שמאפשר להדפיס על גבי כל חומר סטנדרטי - מנייר מצופה לקה ועד לקרטון ממוחזר, לכול השימושים המקובלים - מהדפסת עיתונים ועד חומרי אריזה גמישים, ללא צורך בהכנה מראש או בציפוי מיוחד וללא צורך בייבוש החומר המודפס. עלות ההדפסה הננו-גרפית נמוכה מכל אלטרנטיבה דיגיטלית אחרת, בהיותה תהליך מבוסס מים, חסכוני באנרגיה וידידותי לסביבה.