הסטארט-אפ haystack זכה בתחרות של Techono.me

החברה מפתחת אפליקציית היכרויות לפייסבוק, שמבוססת על מעגל חברים שני ושלישי בפייסבוק אך ללא היכרויות מזדמנות

חברת heystack זכתה היום בתחרות הסטארט-אפים השנתית של כנס Techono.me שיזמה אורלי יקואל ושנערך היום בנמל יפו. החברה מפתחת אפליקציית היכרויות לפייסבוק, שמבוססת על מעגל חברים שני ושלישי בפייסבוק אך ללא היכרויות מזדמנות.

החברה נבחרה על-ידי חבר השופטים במקום, בהם דרור ברמן מקרן ההשקעות של אריק שמידט, Innovation Endavors, ומייקל אייזנברג מקרן ההשקעות בנצ'מרק.

בין החברות שהתמודדו בתחרות היו גם Mossad, שפיתחו משחק אייפון מבוסס מיקום שבו משחקים סוכנים של המוסד. המשחק מחבר עולמות של שירות מבוסס מיקום לצד מציאות מורחבת (Augmented Reality), כך שהמשימות במשחק מתרחשות באזוריים פיזיים באמצעות מצלמת הסמארטפון. בימים אלה החברה מגייסת כסף דרך אתר kickstarter.

חברה נוספת היא Rompr, שמפתחת רשת חברתית להורים להמלצות על פעילויות עם הילדים. עוד בכנס הציגו גם חברת Learni, שמפתחת ספרי לימוד דיגיטליים ואינטראקטיביים, שניתן לחפש דרכם בוויקיפדיה, בגוגל, לתרגם מילים מספרי הלימוד ואף לשמוע את הספרים. כמו כן, אפשר לעשות צ'ק אין לכיתה ולהירשם לפיד של המורה בשביל הערות.

בנוסף, למורים יש לוח בקרה משלהם: הם יכולים לראות מי מהתלמידים נמצא באותו עמוד של הספר, מי נמצא בספר אבל לא בעמוד הנכון ומי עושה דברים אחרים עם המכשיר. בנוסף, המורה יכול להוסיף שאלות בסוף הפרק/השיעור ואז לקבל סטטיסטיקה של התשובות של התלמידים.

שתי חברות נוספות הן better internet, שמאפשרת לגולשים להכניס שינויים באתרים קיימים וחברת 24me, אפליקציה שעוזרת בניהול מטלות ותשלומים