לא ייאמן: חסר בית מת לאחר שירש כ-20 מיליון דולר

אמו של גריי מתה בשנת 2011 בגיל 104 והותירה הון המוערך ביותר מ-300 מיליון דולר אותו הורישה בעיקר לרופאים, אחיות ועורך דין אחד

גופתו של טימוטי הנרי גריי (Timothy Henry Gray), כבן 60, נמצאה שלשום על ידי קבוצת ילדים ליד פסי הרכבת בקרבת העיירה אוונסטון במדינת וויומינג בארה"ב. גריי מת מהיפותרמיה (חשיפה לקור).

גריי, חסר בית, עמד לרשת כ-20 מיליון דולר על פי דיווחים בארה"ב. בכיסו נמצא צ'ק בנקאי "על סכום מאוד משמעותי" שנכתב ב-2003, לפי דיווח ב"ניו-יורק פוסט".

גריי היה ילד מאומץ ובנה של נכדתו של טייקון מסילות הרכבת והנחושת William Andrews Clark. אחיו של גריי אמר כי הוא עבד בשנים האחרונות כרועה בקר בחוות בהרי הרוקיז ולא היו לו אישה או ילדים. ככל הנראה הוא איבד קשר עם קרובי משפחתו לפני הרבה מאוד שנים.

"הוא למעשה היה חסר בית", אמר האח, ג'רי גריי.

אמו של גריי, Huguette Clark, מתה בשנת 2011 בגיל 104 והותירה הון המוערך ביותר מ-300 מיליון דולר אותו הורישה בעיקר לרופאים, אחיות ועורך דין אחד. וגם לגריי (קרובי משפחה אחרים ניסו בשנה האחרונה לשים יד על הכסף בזמן שניסו לאתר את גריי אולם ללא הצלחה).

רשת NBC דיווחה כי עורכי הדין מטעם הרשויות הממונים על צוואתה ניסה לאתר את גריי בין השאר מכיוון שהיה צריך לשלם מס ירושה בהיקף של כ-19 מיליון דולר אולם לא הצליח להגיע אליו.

"נתרום את הכסף ל-20 ארגונים צדקה שונים", אמר אחר מעורכי הדין הממונים על הצוואה.