פוזת "שורטס": המכנסיים הקצרים השתדרגו למראה אלגנטי

שילוב של חולצות טי צבעוניות עם מכנסי ברמודה יגדירו היטב הופעה גברית נונשלנטית, מסוגננת, יומיומית ואופנתית

לא בכדי הוצפו העונה מסלולי האופנה ברחבי העולם בדוגמנים הלבושים בחליפות עם מכנסיים קצרים. באופן כמעט טבעי מכנסי ה"שורטס" משתדרגים למראות אלגנטיים ומחויטים, לצד אורבניים ויומיומיים. כך, למשל, אופנת מכנסי הברמודה של האביב הנוכחי קלה לאימוץ גם לגברים שאינם מחובבי הז'אנר, עשירה בדגמים קלאסיים שעברו עדכון אופנתי וכוחם יפה לאורך זמן.

מכנסי הברמודה האופנתיים ביותר הם אלה הישרים ללא פנסים, מצוידים בכיסי צד, או ללא כיסים בכלל, שמגיעים עד הברך ויתאימו לז'קטים קלילים באותו קו ישר, צר וארוך או לחולצה מכופתרת בגזרה דומה, שמתאים ללבוש אותה מחוץ למכנסיים. מכנסי ברמודה בגוני תכלת, כחול כהה או לבן יעניקו מראה רשמי יותר, אלגנטי ואופנתי, לעומת גוני חול ואבן שיתאימו למראה יומיומי וקליל - אלה מומלצים גם בגזרת הדגמ"ח. מכנסי ברמודה בגוון אפור, בגזרה ישרה ללא פנסים, ייראו מצוין עם חולצות כותנה לבנות מכל סוג שהוא, או עם חולצות פולו קלאסיות. שילוב של חולצות טי צבעוניות עם מכנסי ברמודה, ועם נעלי אצבע, סניקרס או סנדלים מעודכנים, יגדירו היטב הופעה גברית נונשלנטית, מסוגננת, יומיומית ואופנתית.

רצוי שלא להרבות בחריגות מגבולות הטעם הטוב ולהימנע מעומס יתר של פריטים הנפרסים על-גבי הבד הקצר. למראה נקי ופשוט מומלץ להשאיר את הדגמים המקושקשים מדי מאחור ולשמור על סגנון קל בחומרים, בגזרות ובצבעים.