כך נלכדו החשודים ברצח במועדון הבר-נוער בת"א

(עדכון) - מעצרם של 3 החשודים בביצוע הטבח ובסיוע לו הוארך, יחד עם מעצרו של אחד מאנשי המפתח בקהילה הגאה החשוד כי הוא מחזיק מידע שקשור לנסיבות הרצח ■ במקביל נחשפים פרטים באשר לאופן שבו נתפסו החשודים

שעות ספורות לאחר שהוארך מעצרם של 3 החשודים במעורבות ברצח בבר-נוער, יחד עם חשוד נוסף, דמות מפתח בקהילה הגאה - נחשפים פרטים נוספים על האופן שבו התנהלה החקירה בעניינם - החל מהמעקבים שבוצעו אחריהם, דרך האזנות הסתר וכלה במעצר הדרמטי לאור היום שבוצע אתמול (ד').

ההתפתחות בפרשה החלה לפני מספר חודשים. אז, כך על-פי המשטרה, החלו לבצע מעקבים והאזנות סתר אחר העצורים, שלחלקם קשר משפחתי. 3 חשודים נעצרו בחשד למעורבות במעשה - חלקם ברצח עצמו, וחלקם בסיוע.

לדברי גורמים המעורים בפרטי החקירה, מעצרם של השלושה לא תוכנן להתבצע אתמול, אך אילוץ מבצעי הביא את בלשי המשטרה לפעול. לכן נעצר גם החשוד הרביעי - דמות מרכזית בפרשה - שעל-פי המשטרה חשוד כי הסתיר פרטים מהותיים, למרות שלא נכח בזירת הרצח.

המפכ"ל: עוד עבודה רבה לפנינו

הבוקר (ה') התייחס מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, לפיענוח הרצח בבר-נוער. במהלך טקס סיום קורס קציני משמר הגבול אמר דנינו: "לאחר פעילות מקצועית ובלתי פוסקת שנמשכה 4 שנים, נעצרו על-ידי היחידה המרכזית של מחוז תל-אביב חשודים במעורבות ברצח. תיקי רצח, בהנחייתי, לא ייסגרו לעולם - אלא בתפיסת הרוצח והעמדתו לדין. עדיין עבודה רבה לפנינו. נעשה אותה כפי שעשינו עד כה - בצניעות ובמקצועיות".

במקביל, הבוקר הוחלט לקיים כמתוכנן מחר את מצעד הגאווה בתל-אביב. "בראש ובראשונה אנחנו מחבקים היום את המשפחות והפצועים. ההודעה של משטרת ישראל הגיעה בעיתוי מטורף, יומיים לפני אירועי הגאווה. זו הודעה משמחת על התקדמות בחקירה אחרי 4 שנים של המתנה", ציין יניב ויצמן, יועץ ראש העיר לענייני גאווה.