הלוק המנומר חוזר: המלתחה לא תהיה שלמה ללא פריט מנומר

הלוק המנומר חוזר להשתלט על המלתחה הנשית בסתיו ובחורף הקרובים, כחלק מהקולקציות של כל בית אופנה שמכבד את עצמו ■ צועדים לצד הפראי

כבר כמה עונות ברציפות שמגמת הדפסי החברבורות מסרבת לעזוב. גם המלתחה הנשית של הסתיו והחורף הקרובים לא תהיה שלמה בלי פריט מנומר, בדגש על שלושה אלמנטים מרכזיים: הראשון - הדפסים מנומרים שמופיעים על תיקים, נעליים, משקפיים, צמידים ושאר אביזרי לבוש נלווים. השני - חזרה לצבעים החמים והמקוריים של ההדפס, בניגוד לפרשנות הצבעונית-צעקנית שאיפיינה אותם בעונות החורף הקודמות והשלישי - מראה טוטאל-לוק מנומר ומוגזם (הממשיך לנוע על הגבול הדק שבין שיקי וסקסי לבין זול ופרחי).

כמו כל חומר המייצג את הטבע, ובעיקר זה הפראי, יש במנומר ממד של זוהר ישן ובדרך כזו או אחרת, הוא תמיד חוזר לסדר יום אופנתי ומעניק למראה הנשי גוון אקזוטי. בחצי הראשון של המאה ה-20, נחשבו בגדים מנומרים סמל ליוקרה ולמותרות, במיוחד משום שיוצרו מהדבר האמיתי - פרוות ועורות של חיות. לקראת סוף המאה, כשהגבירות והאדונים נעשו מודעים לאכזריות הכרוכה בתהליך, הדוגמאות המנומרות הפכו לחיקוי זול של הדבר האמיתי וזוהו עם נובורישיות. אך כיאה לתקופה שבה טרנדים ממוחזרים על ימין ועל שמאל, בעונה הנוכחית הם מופיעים בקולקציה, במינונים כאלו ואחרים, של כל בית אופנה המכבד את שמו.

כדאי לזכור:

מיטב המגזינים הנחשבים בעולם מיהרו כבר למלא את גיליונותיהם בשלל פריטים בהדפסים מנומרים שצבעיהם מתאימים מאוד לצבעי החורף החמים, אך לפני שבוחרים את הפריט המדובר כדאי לקחת בחשבון שהלוק המנומר מתגלה במיטבו כשהוא נוטה לסגנון קליל וסקסי, במינונים סבירים, או במילים אחרות - מנותק מהקשרו הדודתי.