יזם בנתניה: קנו ממני דירה - וארכוש מכם את הדירה הישנה

חברת אאורה ישראל מציעה לרוכשים בפרויקט MARIS בנתניה לקנות את דירתם הנוכחית במקרה שלא יצליחו למכור אותה לפני מועד אכלוס הפרויקט

חברת אאורה ישראל מציעה עסקת טרייד-אין לדירה בפרויקט "MARIS" בנתניה: החברה מאפשרת למשפרי הדיור, לקנות דירה בפרויקט בידיעה כי אם לא יצליחו למכור את דירתם הנוכחית עד מועד האכלוס, החברה תקנה מהם את הדירה או תבטל את החוזה ותחזיר להם את מלוא כספם בחזרה. כמו כן, החברה מעניקה לרוכשי הדירות בפרויקט את האפשרות לשלם בעת חתימת החוזה רק 20% מעלות הדירה ואת היתרה במועד האכלוס.

הפרויקט, לו התקבל לאחרונה היתר בנייה, כולל 104 דירות במגדל יוקרה בן 29 קומות הצופה לים, סמוך לשמורת האירוסים במרחק 200 מטרים מהים. בפרויקט מוצעות דירות 4 חדרים החל מ-1.79 מיליון שקל, דירות 5 חדרים החל מ-1.87 מיליון שקל, ופנטהאוזים החל מ- 5.15 מיליון שקל. עד כה נמכרו בפרויקט 46 דירות. החברה צופה כי הפרויקט יאוכלס בעוד כשנתיים.

לדברי עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל חברת אאורה ישראל: "זיהינו כי מרבית הרוכשים בפרויקט הינם משפרי דיור מנתניה והסביבה, משפחות שרוצות לשדרג את רמת החיים שלהן או בעלי בתים צמודי קרקע שרוצים לעבור לדירה מפוארת במגדל. הבנו שאנשים חוששים ממצב בו לא יצליחו למכור את דירתם הנוכחית, לקראת הכניסה לדירתם החדשה בעוד כשנתיים. לכן, החלטנו להעניק רשת ביטחון המאפשרת להם לקנות דירה חדשה בפרויקט בראש שקט, ובלי דאגות, בידיעה שאם לא יצליחו למכור את דירתם הנוכחית, אנחנו נקנה אותה מהם".