עו"ד רונאל פישר סוגר משרדו: "הנפש הכריעה"

בעוד שהחקירה בחשד ששיחד שוטרים בתמורה למידע על חקירות וסגירת תיקים של לקוחותיו נמשכת, החליט פרקליט הצמרת לשים את המפתחות: "הרשעות, השקר והשנאה כואבים מדי. לא עומדת לי האפשרות האמיתית להתגונן"

רונאל פישר / צילום: יוסי זמיר
רונאל פישר / צילום: יוסי זמיר

המחלקה לחקירת שוטרים ממשיכה לחקור את החשד שעורך הדין רונאל פישר שיחד שוטרים בתמורה למידע על חקירות וסגירת תיקים של לקוחותיו, אך בינתיים פרסמנו הערב (ג') לראשונה במהדורה המרכזית כי הוא החליט לחדול מעיסוקו כעורך דין ולסגור את משרדו.

מיד אחרי שהחקירה התפוצצה ופישר שוחרר ממעצר, הוא המשיך לייצג לקוחות מדי פעם. באחד המקרים הוא אף ייצג שוטר בדיון בפני בית המשפט העליון. בימים האחרונים גמלה בלבו ההחלטה להעביר את פעילות משרדו לעורכת הדין רות דוד, לשעבר פרקליטות מחוז תל אביב.

"איני יכול להמשיך", אמר פישר לחדשות 2. "הנפש הכריעה. הרשעות, השקר והשנאה כואבים מדי. לא עומדת לי האפשרות האמיתית להתגונן".

בחודש יולי השנה טענה נציגת המחלקה לחקירות שוטרים כי נחקרות פרשיות שמהן עולה לכאורה החשד שפישר מעורב בתיווך לשוחד תמורת מידע על חקירות שמתנהלות במשטרה. בתחילת אותו החודש ואחרי ימים ארוכים של חרושת שמועות ברשת, התיר בית משפט השלום בירושלים לפרסום כי פיישר חשוד שהציע לאלון חסן, יושב הראש המודח של ועד עובדי נמל אשדוד, לשלם לו סכומי כסף נכבדים שיועברו לקציני משטרה בתמורה למידע מתיקי החקירה המתנהלים נגדו.