טל ברוקנר ויורם לוי יובילו את קמפיין "העבודה"

משרד הפרסום אלנבי פורש מניהול קמפיין מרצ על רקע אי-הסכמות מקצועיות

יורם לוי וטל ברוקנר / צילומים : איל יצהר
יורם לוי וטל ברוקנר / צילומים : איל יצהר

הפרסומאים טל ברוקנר ויורם לוי יובילו את קמפיין הבחירות של מפלגת "העבודה" ("המחנה הציוני") בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני - כך נודע ל"גלובס".

ברוקנר ולוי הם מבעלי משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי, אך פעילותם בקמפיין לא תיעשה באמצעות המשרד אלא באמצעות צוותי פרילנסרים שיוקמו אד-הוק.

עבור לוי מדובר במערכת בחירות משמעותית שנייה, זאת לאחר שאת מערכת הבחירות הקודמת עשה כמנהל הקריאייטיב של הכוורת של מפלגתו של יאיר לפיד, "יש עתיד". גם אז עשה לוי את הפעילות הפוליטית מחוץ לכותלי המשרד שאותו ניהל, אז באומן-בר-ריבנאי. בתום הבחירות הוא פרש מהמשרד ובהמשך הצטרף כשותף לברוקנר.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", "העבודה" ניהלה בשבועות האחרונים מגעים עם מספר גורמים בענף הפרסום, ביניהם משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. מנכ"ל המשרד, גיא קלנר, אמנם לא היה מעורב בעבר במערכת בחירות לכנסת, אך הסביבה הפוליטית אינה זרה לו מתוקף פעילותו בעבר כיו"ר אגודת הסטודנטים.

ברוקנר ולוי אינם הפרסומאים היחידים שלוקחים חלק בבחירות הקרובות. עוד לוקחים חלק גם הפרסומאים אודי פרידן בצוות של משה כחלון, יורם באומן ויריב אברהם בצוות של "יש עתיד" ורמי יהודיחא בצוות של "הליכוד".

בעוד שמפלגת "העבודה" סוגרים את הכוורת, במרצ מפרקים את השותפות - משרד הפרסום אלנבי, שליווה בחודש האחרון את הקמפיין של מרצ, החליט שלא להמשיך עוד בפעילות המשותפת על רקע חילוקי דעות מקצועיים.

ישראל איינהורן, מבעלי המשרד, מסר בתגובה: "אנחנו שותפים של מרצ בהרבה מובנים, ומאוד אוהבים ומעריכים את אנשי המפלגה. אך בכל הנוגע לניהול הקמפיין ולמתודת העבודה הם לא קיבלו את סמכותנו המקצועית שלשמה נשכרנו. אנו מאחלים לזהבה גלאון ולכל הצוות הצלחה בהמשך הדרך ובבחירות 2015 - חשוב שיצליחו".