"רק" 100 א' ש': אלה האופניים החשמליים הטובים בשוק

הכירו את אופני ה-Trefecta DRT החדשים והמתקדמים שנחשבים למילה האחרונה בתחום האופניים החשמליים ומתקפלים בשניות לגודל של מזוודה

ממש כמו ששוק הרכב הוציא מקרבו את מכונית-העל, שוק האופניים החשמליים הוליד אופני-על חשמליים. ה-Trefecta DRT של חברת Trefecta Mobility אומנם מוגדרים כאופניים חשמליים, אך נראה כי עדיף להכניס אותם לקטגוריה נפרדת.

השלדה עשויה מאלומיניום 7075 - מתכת חזקה במיוחד שמספקת עמידות מרבית למכות ונפילות ומגנה על הכבלים ועל כל הרכיבים הפנימיים של האופניים. ה-DRT מצוידים במנוע חשמלי של ארבעה קילו וואט שמביא אותם למהירות מקסימלית של 70 קמ"ש, סוללת 60 וולט נטענת שמספיקה לרכיבה של 100 ק"מ ללא דיווש, בולם זעזועים קדמי באורך 180 מ"מ ובולם אחורי באורך 200 מילימטר, צמיגים עבים של אופני הרים ובלמי דיסק מתקדמים.

מעבר לכך, אופני-העל החשמליים האלה תוכננו כך שהם יעמדו בדרישות צבאיות מחמירות - הם יכולים לשאת חייל וציוד במשקל של עד 160 ק"ג, לטפס עליות בזווית של 45 מעלות ובעלי אורך חיים של 50 אלף ק"מ לפחות.

חוץ מזה, ניתן לקפל אותם לגודל של מזוודה ולהעלות וכך להעלות אותם בקלות למשאיות, ג'יפים צבאיים, מסוקים ומטוסים.

ה-Trefecta DRT צפויים להימכר ב-36,485 דולר, אך ניתן להזמין אותם כעת בהזמנה מוקדמת דרך אתר החברה תמורת כ-25 אלף דולר, כלומר כ-100 אלף שקל.