תוכן מקודם

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

איך תעברו טיסה טרנס-אטלנטית בנוחות מירבית?

מחלקת הפרימיום אקונומי של אייר קנדה מציעה חוויית טיסה המשלבת בין הפינוקים של מחלקת העסקים לבין מחיר שפוי ונוח ■ אילו הטבות מחכות לכם בה?

מחלקת הפירימיום של אייר קנדה/ קרדיט תמונה: אתר aircanada.com
מחלקת הפירימיום של אייר קנדה/ קרדיט תמונה: אתר aircanada.com

*** הכתבה מטעם אייר קנדה

עם יד על הלב: מי לא חלם לפחות פעם בחייו לטוס במחלקת עסקים יוקרתית עם פרטיות מלאה, מושבים מרווחים ונוחים ודיילים שמגישים לכם ארוחות משובחות? סביר להניח שכולם. במציאות, מרבית האנשים לא יכולים להרשות לעצמם פינוק שכזה, ולרוב הם נאלצים להסתפק במושב במחלקת התיירים הסטנדרטית, ולהגיע ליעד כשהם כבר סחוטים ועייפים, ובמצב לא אידיאלי להתחלת החופשה או הנסיעה העסקית.

אבל מה אם היינו אומרים לכם שיש לכם אפשרות טובה בהרבה, ולא יקרה במיוחד? אם עוד לא שמעתם על ה"פרימיום אקונומי" של אייר קנדה, אז הגיע הזמן שתכירו את המחלקה הייחודית של חברת התעופה הקנדית, המשלבת בין הפינוקים הטמונים במחלקת העסקים לבין מחיר שפוי המתאים כמעט לכל כיס.

אל תתבלבלו מהשם "פרימיום אקונומי", שכן לא מדובר במחלקה המוכרת לכם מחברות תעופה אחרות, בהן מוצעים לכם מושבים בקדמת מחלקת התיירות, רק עם מקום נוסף לרגליים. באייר קנדה מדובר בקבינה אינטימית ופרטית, המופרדת מהמחלקות האחרות באמצעות מחיצה. כן, ממש כמו בביזנס. היות והמושב במטוס הופך להיות הבית שלכם למשך לא מעט שעות, הפרטיות הזו אינה דבר של מה בכך.

אולם למעשה, תחושת הפרימיום מתחילה עוד הרבה לפני שתמריאו בפועל. כך, כשתגיעו לשדה התעופה תקבלו קדימות בתהליך הבידוק והעלייה למטוס, הטבה שתאפשר לכם לא רק לחסוך זמן אלא גם להתחיל את המסע בחיוך וברוגע. בעוד שבחברות תעופה אחרות תיאלצו לשלם עבור כל מזוודה נוספת שתרצו לשלוח, באייר קנדה תוכלו גם למסור מזוודה נוספת ללא עלות. במילים אחרות, המראה מהירה ונחיתה רכה.

הפרימיום אקונומי של אייר קנדה/ צילום: אתר aircanada.com
 הפרימיום אקונומי של אייר קנדה/ צילום: אתר aircanada.com

לקבלת הצעה אטרקטיבית מאייר קנדה לחצו כאן

מסעדת גורמה, רק בשמיים

מחלקת ה"פרימיום אקונומי" מורכבת מקבינה מרווחת ומפנקת, ובה 21 מושבים בתצורה של 2-3-2, כשהמרווח בין המושבים הוא מירבי (96.52 ס"מ). רוחב כל מושב הוא 49.53 ס"מ, כשתוכלו להשכיב את המושב עד לזווית של 17.8 ס"מ. נוחות, כבר אמרנו?

אולם, פרטיות ונוחות הם לא הדבר היחיד שבולט במחלקת ה"פרימיום אקונומי"; כל נוסע נהנה גם ממערכת בידור אישית מהמתקדמות בעולם, הכוללת למעלה מ-600 שעות צפייה ומגוון עצום של תוכניות טלוויזיה וסרטים, חדשים וקלאסיקות. כל אלה מוקרנים על גבי מסך מגע אישי בגודל של 11 אינץ'. לצד מערכת המולטימדיה, בכל מושב ניתן למצוא גם נקודת USB אישית וחיבור לחשמל.

אם אתם מתכננים לטוס עם הילדים תוכלו להיות רגועים, שכן מערכת הבידור כוללת גם הגדרה ייעודית שמשאירה את השליטה בידיכם בכל הנוגע לתכנים אליהם הם ייחשפו במהלך הטיסה, ומספקת להם תעסוקה אינסופית ולכם קצת שקט מבורך.

ומה עם האוכל? מחלקת ה"פרימיום אקונומי" מציעה ארוחות גורמה יוקרתיות, ובנוסף בר עשיר הכולל כריכים, פירות, חטיפים מלוחים ומתוקים, העומד לרשות הנוסעים ופתוח לאורך של שעות הטיסה. זאת לצד יינות משובחים ומגוון רחב של משקאות חריפים אחרים. את התפריט תוכלו לבחור בעצמכם, בעזרת אפליקציה ייעודית שתאפשר לכם להרכיב את התפריט שיוגש לכם במהלך הטיסה, בהתאם לטעמכם האישי.

סביבה שקטה, נחיתה צלולה

אייר קנדה היא חברת התעופה הראשונה שהפעילה את המטוס החדשני הדרימליינר B-787 מתל אביב. החברה מציעה טיסות ישירות מתל-אביב לטורונטו והחל מחודש יוני גם טיסות ישירות למונטריאול, ומשם ל-57 יעדים בארצות הברית, ל-64 יעדים בקנדה ולמגוון יעדים במרכז אמריקה, וכן מאפשרת לנוסעים ליהנות מהעובדה שהליכי בידוק המכס והליכי ההגירה האמריקאים מתבצעים בשדה התעופה בטורונטו.

בפועל, היצע היעדים שאייר קנדה מציעה לנוסעיה הוא גדול בהרבה, וזאת הודות ל- AJV , מיזם התעופה המשותף בהן חברות אייר קנדה, יונייטד איירליינס וקבוצת לופטהנזה. לדברי רות בן צור, מנכ"לית אייר קנדה, "מיזם זה מציע לנוסעים לצפון ומרכז אמריקה היצע רחב של טיסות ומסלולים, שמאפשרים לכל נוסע להרכיב מסלול טיסה ייחודי שמתאים לו, הכולל גם עצירות ביניים בשלל יעדים ברחבי קנדה, ארצות הברית ומרכז אמריקה, והכל בכרטיס אחד".

כדאי גם לתת תשומת לב מיוחדת להנדסת האנוש המתקדמת של הדרימליינר. המטוס עוצב במטרה להקל על אחת מתופעות הלוואי המציקות, הג'טלג, ולספק לנוסע שליטה בוויסות התאורה במטרה ליצור סביבת טיסה רגועה ונינוחה. בן צור מסבירה כי "מתוך ההבנה שלעיצוב ולתאורה יש כוח והשפעה על יכולת ההנאה ומצב הרוח שלנו, המטוס כולל מסנני רעש ותאורה המדמה אור טבעי, ובעזרת מערכת עמעום אלקטרונית המוטמעת בחלונות המטוס הנוסעים הם אלה שקובעים את כמות האור שתגיע אליהם".

עם לחץ אוויר נמוך בתא הנוסעים, שמדמה טיסה בגובה נמוך יותר מבפועל, רמת לחות גבוהה ותאורה מרגיעה, ביחד עם מערכת בידור אישית וארוחת גורמה, אתם יכולים להיות בטוחים שתגיעו ליעדכם פחות עייפים ויותר מרוצים.

לקבלת הצעה אטרקטיבית מאייר קנדה לחצו כאן

צרו איתנו קשר *5988