בינה מלאכותית יוקרתית: יגואר מציגה רכב חדשני ומתקדם

יצרנית רכבי הפאר הבריטית יגואר מציגה את החזון שלה לדור הבא של מכוניות היוקרה: החברה חשפה את תוכניתה לבנות דגם של מכונית חשמלית ואוטונומית, המבוססת על טכנולוגיה של בינה מלאכותית וזיהוי קולי ■ כל הפרטים בווידאו

יצרנית הרכבים הבריטית "יגואר" מציגה את החזון שלה למכונית יוקרה פרי פיתוחה, דגם הf-type, שיקרום עור וגידים ככל הנראה בשנת 2040.

החברה שחררה לרשת סרטון הדמיה אשר מתאר דגם של מכונית חשמלית אוטונומית, מבוססת טכנולוגיה של בינה מלאכותית וזיהוי קולי. את המשימות המגוונות שהרכב יוכל לבצע תוכלו לעשות דרך ההגה החכם שמנהל את המערכת וקרוי "סייאר" (sayer).

כך, בדומה ל"אמזון אקו", הסייאר יבצע פעולות כגון השמעת מוזיקה, הזמנת מקומות במסעדה, עריכת רשימת קניות וגם אופציה שמתכתבת עם העידן האוטונומי, והיא היכולת להזמין את הרכב אליכם באמצעות הסייאר, בזמן שהנהג עצמו לא נמצא ברכב.

הרכב האלגנטי מעוצב בצורה האופטימלית עבור נהיגה בעיר הצפופה, כולל כניסה לתאי חנייה. מלבד המצב האוטונומי, תתאפשר לנהג כמובן שליטה עצמאית ברכב.

יגואר לא פירטה את הנתונים הטכניים הצפויים, ונראה שהלקוחות הממתינים פחות מתעניינים ביכולות המנוע של הרכב ויותר באמינות של המערכת האוטונומית, כלומר האם אכן תוכל לקחת אותם מנקודה א' לנקודה ב' בבטחה.