7 פיינליסטים לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) • אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט

פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

תחרות הפרסום בקאן הולכת ומסתמנת כאירוע חיובי מאוד לקבוצת הפרסום אדלר-חומסקי, שמתבשר היום (ד') כי 7 עבודות שיצר המשרד, בשיתוף עם חברת המדיה שלו, מדיה קום, עלו לשלב הגמר (פיינליסטים). כעת למשרד יש כבר 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי).

קטגוריית המדיה בקאן מעניקה פרסים עבור שימוש קריאטיבי יצירתי במדיה. העבודה של אדלר-חומסקי למותג ניקוי הכלים Fairy עשתה שימוש בנתון לפיו 80% מהישראלים שוטפים את הכלים לפני שהם מכניסים אותם למדיח. במסגרת המהלך ייצרו את המכונה הפיקטיבית "מדיח לפני המדיח", שמייתרת לכאורה את הצורך לשטוף כלים לפני הכנסתם למדיח. אל המוצר התייחסו כמוצר אמיתי לכל דבר, והוא הוצג אפילו בערוץ הקניות.

העבודה לג'ילט, "בייביפייס", אמורה הייתה לתת פתרון לטרנד הצעירים המזוקנים ורכבה על התובנה שאחת הדרכים לגרום להם לוותר על הזקן היא לפני שהם הופכים לאבות בפעם הראשונה ובאמצעות המחשת התחושה שחש התינוק כשהוא נוגע בפניהם. לצורך זה שולבה על אייפדים טכנולוגיה שפותחה לצורך הקמפיין, שאפשרה את העברת התחושה והמרקם לאבות לעתיד כשהם נגעו במסך.

העבודה לדאודורנט ג'ילט, "DON'T ROLL IN SHABAT", מיועדת למגזר החרדי ומנסה להמחיש את עמידות המוצר ל-48 שעות על-ידי יצירת מדד ריח המשווה בין בתי כנסת בהם משתמשים בדאודורנט לבין כאלה שלא.

בית השאנטי מועמד כאמור בקטגוריית ה-PR. זאת הפעם החמישית שהאגודה מועמדת בתחרות זו, והפעם על תערוכה משותפת עם הצלם זיו קורן. במסגרת הפרויקט צולמו ילדים "רגילים" ששחזרו סיטואציות אמיתיות בחיים של ילדי בית השאנטי. מכל זוג הורים רק אחד ידע, השני גילה את הילד שלו בתמונות רק בתערוכה עצמה - זאת כדי להמחיש שסיפורם של ילדי בית השאנטי יכול להתרחש בכל שכונה ובכל מקום.

7 מועמדויות הן כמות מכובדת בכל שנה, אבל השנה נראה כי המארגנים טרחו מאוד להוריד את אחוז הזכיות והמועמדויות. הסיבה לכך היא היעדרותם מהתחרות של כל משרדי הפרסום בעולם ששייכים לקבוצת פובליסיס. המארגנים התאימו את כמות הזכיות לכמות ההגשות ואפילו הכבידו יותר.

אתמול (ג') בערב כבר נרשמה זכייה ב"אריה" למשרד ישראלי: משרד הפרסום ליאו ברנט זכה בפרס "אריה ברונזה" עבור העבודה שעשה לעמותת נגישות ישראל, "people not symbols".