אפקט הסגר: נוכחות עקבית ובולטת של חברות התקשורת במדד הפרסומות

הפרסומת של yes+ בכיכובה של נועה קירל מדורגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות זה השבוע השני ברציפות • פרטנר - הפרסומת האהובה ביותר

הפרסומת של yes+, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי ובכיכובה של נועה קירל, מדורגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות זה השבוע השני ברציפות, עם שיעורי זכירה העומדים על 7.0% - נתון נמוך מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות העומד על 9.0%. 

לעומת זאת, לראש טבלת הפרסומות האהובות מטפסת השבוע הפרסומת של פרטנר, שזו ההופעה השנייה שלה במדד, באמצעות משרד הפרסום מקאן, עם שיעור אהדה של 18.4% - נתון נמוך מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות העומד על 20.7%. 

זכורות
 זכורות

לדברי סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אלי משולם, "אנו עדים במהלך החודשים האחרונים לנוכחות עקבית ובולטת של חברות התקשורת במדד הפרסומות הזכורות והאהובות, המשקיעות משאבים ומאמצים שיווקיים רבים על-מנת לשמור את עצמן בתודעה הצרכנית. העובדה שרבים מאיתנו מבלים זמן רב יותר בבית - בין אם אלה המבוגרים שעובדים מרחוק או יצאו לחל"ת, ובין אם אלה הילדים הצורכים את החינוך שלהם דרך המסכים - הביאה את כולנו כצרכנים לבחון מחדש את שירותי התקשורת הביתיים, ואולי אף לדרוש מחברות התקשורת רמה גבוהה יותר של שירות ומוצרים".

משולם מוסיף ומציין כי "הפרסומת של פרטנר מתמצתת עבורנו בדיוק את זה. כולנו משתמשים בתקשורת הביתית, כולנו רוצים וצריכים אותה מהירה יותר, חדשנית יותר ובעיקר כזו שתשרת את הצרכים הקיימים".

הקמפיין של מפעל הפיס, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-2.2 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 461 (בהשוואה ל-407 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-45 מיליון שקל (נתון גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 39 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.