מיקרונט: הזמנה סדרתית למצלמת ה-SmartCam של החברה

ההזמנה, הינה בהיקף של 1,000 יחידות ובסך כולל של כ-1 מיליון שקל

חברת מיקרונט קיבלה הזמנה סדרתית למצלמת ה- SmartCam Connected מספקית שירותי טלמטיקה מהמובילות בעולם, זאת לאחר שהחברה דיווחה בחודש אוקטובר על הזמנת פיילוט של לקוח זה למוצר המצלמה .

ההזמנה, הינה בהיקף של 1,000 יחידות ובסך כולל של כ-1 מיליון שקל, והיא מהווה מכירה משמעותית ראשונה לאחד מדגמי המצלמה החכמה המתקדמים של מיקרונט.

מיקרונט מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מחשוב לניהול ציי רכב ועובדי שטח.

מצלמת ה-SmartCam הינה מצלמת רכב מחוברת, בעלת יכולות טלמטיקס מתקדמות וחיבוריות לרשת הסלולר (דור רביעי). המצלמה מיועדת להגברת בטיחות הנסיעה והנוסעים, בעלת קישוריות לרכב, יכולות ניטור כביש והתנהגות נהג, התראה על אירועי בטיחות בנהיגה, הדרכת נהגים בזמן אמת ודיווח למנהל הצי וזאת באמצעות שילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית וניתוח נתוני וידאו לרבות באמצעות שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים.

מנכ"ל מיקרונט, אלי אביבי, ציין כי "אנו מאמינים כי העסקה מהווה יריית פתיחה במסגרת מכירות דגמי המצלמה החכמה המתקדמים של החברה. אנו פועלים לקידומן של עסקאות נוספות למכירת מוצרי המצלמה עם ספקי טלמטיקה מובילים בשוק האמריקאי".

מניית מיקרונט רושמת עלייה של 10% במחזור גבוה. בשנה האחרונה רשמה המניה עלייה של יותר מ-70%. 

מיקרונט דיווחה בסוף חודש ספטמבר על השלמתו הקרובה של הסכם מסגרת אסטרטגי לתקופה של עד 5 שנים עם יצרנית משאיות מובילה באירופה למכירת מוצרי הסמרט-האב (קופסא שחורה) והסמרט-טאב (טבלטים ייעודיים קשיחים). בנוסף, דיווחה החברה בתחילת אוקטובר על מו"מ מתקדם עם ספקית טלמטיקה מובילה בארה"ב למכירת מוצר המצלמה החכמה המתקדם של החברה.