וואן טכנולוגיות מאמצת תוכנית לדיווח מקדים של הדוחות הכספיים

החברה צפויה לפרסם את הדוח המקדים ביום ראשון, ה-14 לפברואר, ולפרסם את הדוחות השנתיים המלאים ביום שלישי, ה-16 למרץ

וואן טכנולוגיות הודיעה על אימוץ מתכונת דיווח מסוג 'דיווח מקדים' לדוחות הכספיים השנתיים. מעתה, החברה תפרסם, לא יאוחר מחודש ימים לפני מועד פירסום הדוח הכספי השנתי המלא, דיווח מקדים של תוצאותיה העסקיות השנתיות. בנוסף, תשקול החברה בעתיד הרחבת מתכונת הדוח המקדים גם לפרסום תוצאותיה העסקיות הרבעוניות.

הדיווח המקדים צפוי לכלול, בין היתר, דוח על המצב הכספי לסוף שנה, דוח רווח והפסד שנתי ודוח תזרים מזומנים שנתי, בהתאם לנייר העמדה שפירסמה רשות ניירות ערך בנושא (עמדת סגל משפטית 105-26).

בהתאם לכך, חברת וואן טכנולוגיות צפויה לפרסם את הדוח המקדים ביום ראשון, ה-14 לפברואר, ולפרסם את הדוחות השנתיים המלאים ביום שלישי, ה-16 למרץ.

בשבוע שעבר דיווחה וואן על השלמת העסקה לרכישת מלוא מניות חברת טלדור, בדרך של מיזוג משולש הופכי, בתמורה ל-250 מיליון שקל במזומן. עם השלמת המיזוג, מחזור ההכנסות השנתי המצרפי של וואן עומד על כ-2.5 מיליארד שקל, הקבוצה מעסיקה כ-6,500 עובדים והפכה לאחד משני הגופים הגדולים והמובילים בתחום שירותי טכנולוגיות מידע בישראל, פתרונות תוכנה ותשתיות.

וואן טכנולוגיות מספקת פתרונות מחשוב טכנולוגיים לאלפי לקוחות במגזרי המשק השונים. בחברה מועסקים כ-6,500 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל. מניית החברה נכללת במדד ת"א 125.