כנס הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס 2021

מי הן החברות שיובילו את ההייטק הישראלי לגבהים חדשים? גלובס מציג את 10 החברות המבטיחות של השנה

זו השנה ה-16 ברציפות שגלובס עורך את דירוג הסטארט-אפים המבטיחים, המסמן את החברות הבאות שיובילו את ההייטק הישראלי. בכנס הוכרזו עשר החברות המבטיחות והתחקנו אחר המתכון להקמת חברה צומחת, הבנו כיצד מגפת הקורונה סייעה לחברות הישראליות לפרוץ לשוק הבינלאומי, הכרנו את היזמים שהקימו אותן, ושמענו את סיפוריהן.

בכנס התארחו איסר ליפקוביץ' ה-CIO של J.P. Morgan וזיו גפני, מנהל החדשנות הגלובלי של השווקים הפיננסיים של החברה; וכן, יפעת אורון מנהלת ההשקעות הראשית של בלקסטון בישראל; רז בכר, מנהל פעילות הסטארט-אפים של Microsoft בישראל; שי מישל, מנהל קרן Merlin Ventures TLV' ובכירים בלמונייד, JFrog, קרן Vertex ועוד.

כמדי שנה, נמנות על הרשימה חברות צעירות ופורצות דרך בתחומי הסייבר, הפינטק, הגיימינג והבריאות, שמייצרות אימפקט על תעשיות וצרכנים רבים, ונמצאות על המסלול הישיר למעמד של חד קרן.

אלה נבחרו על ידי מערכת גלובס ובסיוע יותר מ-60 קרנות השקעה הפעילות בישראל, אשר להן היכרות מעמיקה עם חברות צומחות. בכנס השתתפו יזמים ומנהלים מחברות שדורגו בעבר ובהווה במקומות גבוהים, לצד משקיעים בולטים, ובעזרתם ביקשנו לברר מה הופך סטארט-אפ למבטיח, איך מממשים את ההבטחה, כיצד השתנתה זירת השקעות הטכנולוגיה, וכיצד תיראה סצינת ההייטק המקומית בשנים הבאות.

***גילוי מלא: האירוע נערך בשיתוף J.P. Morgan, מיקרוסופט ישראל ו-Merlin Ventures TLV.