תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

נפרדים מהמשרד: הלוח שמציע משרות דרושים רק לעבודה מהבית

בלוח "עבודה מהבית" ניתן למצוא משרות שנדרש להן מחשב מחובר ומכשיר סלולרי בלבד, מתוך אמונה כי מגמת העבודה מהבית תלך ותגדל • "הייחוד שלנו הוא במגוון התחומים של המשרות ובהיצע הרחב שלהן"

עבודה מהבית. צוברת תאוצה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
עבודה מהבית. צוברת תאוצה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

תוכן ממומן מטעם לוח "עבודה מהבית"

"משבר הקורונה העולמי נתן דחיפה משמעותית למעבר ההדרגתי המתחולל בעולם הקריירה - לעבודה מהבית",  כך אומר סרגיי בינקין, בעלי לוח הדרושים "עבודה מהבית", המפרסם בעיקר עבודות מהבית במגוון תחומים. "העבודה מהבית היא צעד אליו הולך העולם ממילא ועל פי כל התחזיות בעוד עשר ועשרים שנה מהיום היקף עבודה מסוג זה יגדל משמעותית", הוא מסביר, "נגיף הקורונה פשוט גרם להאצת המגמה בשוק".

אתה חש בעלייה בפניות אליכם מאז תחילת משבר הקורונה בחודש מרץ?

"בהחלט. ככל שאחוז האבטלה במשק עולה ואנשים מוצאים לחל"ת בעל כורחם הם מבינים שהם צריכים לדאוג לעצמם. נוכח העובדה שמקומות עבודה רגילים מקצצים, אותם עובדים מחפשים עבודות מהבית שניתן לבצע בקלות באמצעות מחשב ביתי וחיבור אינטרנט בלבד".

מה בעצם ההבדל ביניכם לבין קטגוריית "עבודה מהבית" בפורטלי הדרושים הגדולים?

"ראשית מגוון העבודות ושנית אופי העבודות. עבודה מהבית הוא הלוח היחידי בישראל אשר מתמקד אך ורק במשרות המסווגות כעבודה מהבית בלבד. בלוח מפורסמות בכל רגע נתון אלפי משרות איכותיות בתחומים שונים כגון שיווק ומכירות, כתיבה, שירות לקוחות, פרסום, ביצוע סקרים, בדיקות תוכנה, ועוד ועוד. ההיצע הרחב אצלנו כמו גם המגוון עושים את ההבדל".

לוח "עבודה מהבית" - מגוון משרות מהבית מחכות לכם. לפרטים הקליקו כאן >>

נראה כי לוח עבודה מהבית עונה על דרישה מהשוק, שנכון להיום אין לה מענה ממוקד - העבודה מהבית. סוג עבודה זה הפך לנפוץ מאוד בעשרים השנים האחרונות, בזכות הטכנולוגיה שמאפשרת שלא להגיע פיזית למשרד בכדי לעבוד - וכל שנדרש הוא טלפון נייד, מחשב וחיבור לאינטרנט. כך למשל, העבודה מהבית מתאימה, בין השאר, לאנשי ענף הפרסום, לטכנאי סאונד, לרואי חשבון, לכותבי תוכן, ובשנים האחרונות גם לאנשי מקצועות ההייטק.

"עבודה מהבית", שמתכתב בדיוק עם המגמה העולמית הזו בשוק התעסוקה, הוקם לפני למעלה ממחצית השנה, ולדברי בעלי הלוח, "בכל חודש אנו חווים עלייה הדרגתית בתנועת הגולשים בלוח. זהו האתר היחיד מסוגו בישראל המרכז כמות עצומה כל כך של משרות המיועדות לעבודה מהבית; מודל העבודה הזה צבר בשנים האחרונות תאוצה גדולה בארה"ב ובאירופה וכעת, כאמור, נוכח משבר הקורונה גם הישראלים מתחילים ליישר קו עם העולם. בעיניי הפריצה הגדולה של התחום בישראל לא תהיה דווקא עכשיו אלא בעוד שנה ושנתיים מהיום, כאשר האפקט של משבר הקורונה המתחולל אצלנו יהיה הגדול ביותר".

מהיכן אתם מביאים את מגוון המשרות שלכם?

"מהרשתות החברתית ומלוחות דרושים איתם אנו עובדים בשיתוף פעולה. כמו כן, חברות ומעסיקים יכולים לפרסם בלוח משרות בעלות נמוכה יחסית".

מה החזון שלך?

"להפוך את עבודה מהבית ללוח הדרושים המוביל בתחומו בישראל ויותר מכך לספק את הצורך במשרות מגוונות לעבודה מהבית למי שמעוניין בכך".

לפניות ופרטים על העבודות מהבית שלחו וואטסאפ>>