תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

BIOX - הפתרון החדש לחיטוי מקומות עבודה בימי קורונה

המיזם "BIOX Clean Technologies" מציע יחידת חיטוי ניידת, המעניקה פתרון לטיהור המרחב הציבורי והפרטי הנדרש במיוחד בימי המגיפה • היחידה מופעלת עצמאית ומייתרת את הצורך בהגעת צוותי ניקיון למקומות העבודה • "ביקשנו להביא לנוחות מירבית בפעולת החיטוי עצמה, הנגשה ללקוחות רבים ומגוונים, עם דגש על הוזלת העלויות ביחס לאלטרנטיבות הקיימות עד כה", אומר גבי לביא מבעלי החברה

כיום נדרש לחטא את המשרדים ומקומות העבודה ברציפות וביעילות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
כיום נדרש לחטא את המשרדים ומקומות העבודה ברציפות וביעילות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הכתבה מטעם BIOX Clean Technologies

הקפיצה המשמעותית של מספר החולים בווירוס הקורונה בישראל ובעולם הובילה לסגר מקומי מצומצם נוסף, כאשר מקבלי ההחלטות שוברים את הראש כיצד אפשר יהיה לאפשר למשק הארצי להמשיך לעבוד תוך כדי המלחמה בנגיף.

בשנה האחרונה היו מי שהקדימו תרופה למכה, כאשר הביאו לאוויר העולם פתרון ייחודי, אשר מאפשר לחטא את מקומות העבודה בצורה מהירה ויעילה.

מדובר במיזם חדשני בשם "BIOX Clean Technologies", המאגד מספר חברות ממגוון תחומים שונים, כל אחת הביאה את היתרונות שלה על מנת לתת פתרון הולם ויעיל בתחום הטיהור של המרחב הציבורי והפרטי ויחדיו הן חברו ליצירת מארז ייעודי; השימוש בו הוא באמצעות חוזה ליסינג אטרקטיבי.

בין השותפים הבכירים ב-BIOX ניתן למצוא את יואב (פולי) מרדכי, לשעבר מתאם פעולות הממשלה בשטחים, ראש המנהל האזרחי ודובר צה"ל וכן את גבי לביא, מנכ"ל חברת לביא מדיה.

על היתרונות הגדולים והשיטה הייחודית של BIOX מספר לביא: "קו המחשבה שהוביל אותנו לאורך כל שלב התכנון המקדים היה למצוא פתרון שיענה על מספר צרכים עיקריים; בראש ובראשונה חומר חיטוי שיהיה יעיל בצורה המקסימלית ביותר כנגד הקורונה, בזמן שאינו מזיק לאדם או למכשירים, וכמובן שיהיה מאושר על ידי משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה האמריקאית (EPA).

כיתוב: גבי לביא, שותף ב-Biox, צילום: שחר אסרף
 כיתוב: גבי לביא, שותף ב-Biox, צילום: שחר אסרף

"בנוסף, ביקשנו להביא לנוחות מירבית בפעולת החיטוי עצמה, הנגשה ללקוחות רבים ומגוונים ככל האפשר, עם דגש על הוזלת העלויות ביחס לאלטרנטיבות הקיימות עד כה.

"לאחר שפיתחנו את המוצר הייחודי הזה בחרנו להציג אותו בפני הצרכנים כמודל ליסינג. במודל הזה, הלקוח שוכר מאיתנו יחידת חיטוי ניידת כך שהוא יכול לבצע את פעולת החיטוי באופן עצמאי ככל שימצא לנכון. השימוש בה לא דורש הכשרה מתקדמת וניתן לבצע את הפעולה בכל יום ובכל שעה ללא כל חשש".

לביא ממשיך ומסביר כי שיטת הפעולה עליה מתבססים ב-BIOX נקראת "חיטוי בערפול'. לדבריו, מדובר בטכנולוגיית חיטוי ייחודית לחברה המבוססת על פיזור רסס של מיליוני טיפות מיקרוניות, הנישאות באוויר ומגיעות לכל פינה של החלל המטופל, כך שנוצר מגע עם כלל המשטחים החשופים. "בחרנו בה לאור מחקרים של ה-EPA אשר הצביעו כי מדובר בשיטה היעילה ביותר כאשר מבקשים לבצע חיטוי יסודי ולהגיע לכל פינה במרחב אותו מבקשים לחטא. החומר אינו רעיל ואינו קורוסיבי והוא לא משאיר מאחוריו שאריות כלשהן, כך שאין צורך לנקות לאחר פעולת החיטוי.

יחידת חיטוי ניידת של BIOX / צילום: BIOX
 יחידת חיטוי ניידת של BIOX / צילום: BIOX

"השימוש בטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו, מקצר את זמן ביצוע החיטוי, משפר את יעילות החיטוי והכל בעלות זניחה ביחס לקריאה לצוותי חיטוי חיצוני".

BIOX Clean Technologies - פתרונות חיטוי למקומות עבודה ומוסדות. לפרטים הקליקו כאן>>

כאמור אין תלות מקצועית במבצע הפעולה, אלא הכל תלוי במכונה בלבד, המורכבת על גלגלים כך שנוח להתנייד איתה לכל עבר. מי שכבר נהנים ועושים שימוש בטכנולוגיה הייחודית של BIOX הם בית הנשיא, רשת מלונות דן, חברות הייטק מובילות, הפטריארכיה היוונית אורתודוקסית בירושלים, חברת אלביט מערכות ועוד.

"גם עלות חומר החיטוי שלנו זניחה", אומר לביא, "כך שבנוסף ליעילות החיטוי נגד הקורונה, האפשרות לבצע את פעולת החיטוי בכל רגע נתון ללא צורך בעזרה מקצועית, מהירות הפעולה והיתרון הגדול בשיטת חיטוי בערפל, החיסכון הכלכלי הוא חסר תקדים". הוא מוסיף כי "אם עד היום תהליך חיטוי היה עניין של אלפי שקלים וכלל בתוכו צורך של הגעת צוותים מבחוץ, שיטת הליסינג שלנו חוסכת זמן וכסף".

זאת ועוד, חומר החיטוי של BIOX Clean Technologies טבעי לחלוטין, מיוצר בישראל ועומד בכל האישורים הנדרשים כולל המשרד לאיכות הסביבה האמריקאי (EPA).

"המערכות המגוונות שלנו יכולות להתמודד עם כל אתגר בכל מקום. בזכות יעילות מוצרי החיטוי שלנו ושיטת העבודה המתקדמת, גם מבני תעשייה גדולים, מוסדות חינוך, אזורים ציבוריים, בטח ובטח מקומות סגורים כמו מטוסים, אוטובוסים, משרדים ובתים, יכולים ליהנות מפתרון יעיל, לא רעיל, לא יקר ונוח לשימוש.

"המשק מחפש דרכים לחזור להתנהלות כלכלית מתאימה והחיטוי הרציף שאנו מציעים הוא עוד אחד מהדרכים לעשות זאת. שיטת הליסינג שלנו, שאינה דורשת הגעה של צוותים לשם פעילות הניקיון, מאפשרת למוסדות ולארגונים לשמור על רמת חיטוי גבוהה הנדרשות בתקופה הנוכחית", מסכם לביא.

BIOX Clean Technologies - פתרונות חיטוי רציפים למקומות עבודה. לפרטים הקליקו כאן>>