תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

ת"א: הצפון הישן מתחדש, אבל לא משנה את הצביון הייחודי

הצפון הישן והמבוקש של תל אביב עובר בשנים האחרונות מתיחת פנים של התחדשות עירונית, מבלי לפגוע באיכות החיים שכה מזוהה עימו - מגורים בסביבה שקטה לצד כל מה שיש לעיר הגדולה להציע • רונית כהן, סמנכ"לית השיווק של חברת צמח המרמן, המקימה בשיתוף עם קבוצת רוזיו את פרויקט הבוטיק "ויצמן פנקס" באזור, מסבירה כי גם הבנייה החדשה שומרת על רצף אורבני, על קהילתיות ועל האינטימיות שבבנייני מגורים קטנים: "הפרויקט שלנו חדש ויוקרתי, אבל התאמנו אותו באופן ייחודי לסביבה"

פרויקט ויצמן פנקס. משמר את רוח האזור בבניין בוטיק יוקרתי / הדמיה: סטודיו 84
פרויקט ויצמן פנקס. משמר את רוח האזור בבניין בוטיק יוקרתי / הדמיה: סטודיו 84

הכתבה בשיתוף קבוצת רוזיו וצמח המרמן

הצפון הישן של תל אביב נחשב כבר כמה עשורים לאחד מאזורי הביקוש הגדולים בעיר ובארץ בכלל. השכונה, המשתרעת מנחל הירקון בצפון, דרך כיכר המדינה ועד שדרות שאול המלך ובין רחוב אבן גבירול לנתיבי איילון מספקת חוויה של טבע עירוני לצד מרחב אורבני פעיל. בתי הקפה, המסעדות והברים שזורים בה, כשלצידם בוטיקים, מרכזי מסחר וכמה ממוסדות התרבות והאמנות המובילים שיש לתל אביב להציע. גם הנגישות הגבוהה לנתיבי איילון ולצירים המרכזיים, הגישה הנוחה לתחבורה ציבורית והחיבור העתידי לרכבת הקלה - מספקים יתרונות נוספים ומייתרים עבור רבים את הרכב הפרטי ובעיקר את העמידה הממושכת בפקקים.

יתרון נוסף שיש בשכונה, שהופך אותה למבוקשת גם על ידי זוגות ומשפחות צעירות, הוא גודל הדירות בה, שעומד בממוצע על 80-90 מ"ר. גם מוסדות החינוך באזור אשר נמצאים במרחק הליכה, הפארקים וגני השעשועים - הופכים את איכות החיים בצפון הישן של תל אביב לגבוהה ואטרקטיבית במיוחד עבור משפחות עם ילדים קטנים.

כל מי שעבר באזור בשנים האחרונות ובפרט בשנה האחרונה לא יכול שלא לשים לב לפרויקטי ההתחדשות העירונית הרבים המבוצעים בו. את הבניינים הישנים מחליפים מבנים חדשים - וכל זאת תחת תוכנית הרובעים שאישרה עיריית תל אביב ב-2018, שמגבילה את גובהם של המבנים ומשמרת את הצביון הייחודי של השכונה.

אחד הפרויקטים המעניינים שמוקמים בימים אלו באזור הוא פרויקט "ויצמן פנקס", שמקדמים היזמים צמח-המרמן וקבוצת רוזיו, ברחוב ויצמן 93-97 בתל אביב.

במסגרת הפרויקט, שבנייתו החלה בימים אלו, יהרסו 3 בניינים ותיקים, הכוללים כיום 41 יחידות דיור, ובמקומם יבנה קומפלקס מגורים ובו שלושה בניינים חדשים בני 8 קומות ו-73 דירות. מדובר על תוספת של 32 דירות חדשות, של 3-5 חדרים, דירות פנטהאוז ודירות גן. מחירה של דירת 3 חדרים בגודל 80 מ"ר מתחילה ב-5.2 מיליון שקל.

פרויקט ויצמן פנקס - איכות חיים ויוקרה בצפון הישן. לפרטים הקליקו כאן>>

לדברי היזמים, המתחם, שתוכנן על ידי האדריכל גידי בר אוריין, מתכתב עם סגנון הבאוהאוס שמאפיין את העיר הלבנה, ולמעשה מהווה אבולוציה שלו עם התאמות מודרניות ברוח התקופה ועם הרבה מאוד יוקרה. חללי הדירות תוכננו בקפידה, תוך ניצול מקסימלי של שטחי הפנים, המרפסות בהן רחבות, והחלונות גדולים ומתפרשים מהתקרה ועד הרצפה, בדומה לחלונות במגדלי היוקרה.

עוד הם מוספים כי בכל בניין תהיה מעלית, בדירות יבנו ממ"דים ולכל דירה תוקצה חניה. מצרך יותר ממבוקש בעיר שבה כמות החניות רק הולכת ומצטמצמת.

דירת הגג בפרויקט, מבט מלמעלה. קירבה להתרחשות העירונית / הדמיה: סטודיו 84
 דירת הגג בפרויקט, מבט מלמעלה. קירבה להתרחשות העירונית / הדמיה: סטודיו 84

"אזור כיכר המדינה, הסמוך לפרויקט, הוא מהנכסים האסטרטגיים והמבוקשים של העיר, הוא מציע - נגישות מרבית למוקדי בילוי ופנאי בתי קפה, תחבורה ומוסדות חינוך מצוינים, אך גם משמר את הקהילתיות ואת השלווה שבה היא מאופיינת", מציין ליאור נבון, סמנכ"ל השיווק של קבוצת רוזיו.

"פרויקט ויצמן פנקס הוא פרויקט תל אביבי במהות שלו, שפונה לאנשים שאוהבים את תל אביב", אומרת רונית כהן, סמנכ"לית השיווק של חברת צמח המרמן, מדובר בבניין בוטיק חדש ויוקרתי, שנבנה בסטנדרטים הכי גבוהים, שכל מי שיעבור לידו יתקשה להישאר אדיש כלפיו. אך מצד שני דאגנו שהבניין ישמור על אופי השכונה, על הרצף האורבני שקיים בה ובעיקר על האינטימיות שהמגורים בבניינים קטנים מאפשרת".

לא לחינם מתעכבים השניים על האינטימיות שבבניינים קטנים יחסית. פרויקט ויצמן פנקס יכול להוות פתרון למי שרוצה בית חדש ויוקרתי ומעוניין לחיות קרוב להוואי התל אביבי ולא בתוך גורד שחקים. על אף המגדלים הרבים שמעטרים את קו הרקיע של העיר, יש לא מעט תל אביבים שרוצים את הקרבה לעיר, לרחובותיה, לחוויה האורבנית שהיא מספקת ולנגישות המירבית לכל השירותים.

"חווית החיים בתל אביב ממרומי הקומה ה-40 לא דומה לחיים בקומה 5 או 8 בלב תל אביב", מסבירה כהן. "לא רק לגובה יש משמעות כשגרים במגדל, אלא גם לאורח החיים המגיע עימו. לרוב, המגדלים מצויים בתוך מתחמים סגורים בשולי העיר, שאינם משתלבים במרקם העירוני; הם מצריכים שימוש ברכב כדי להגיע מחוצה להם ועלויות האחזקה והתפעול בהם עולים בהתאם עקב שירותי אחזקה ושמירה. לעומתם, המגורים בבניינים 'הקטנים' בלב תל אביב מייצרים אורח חיים עירוני בר קיימא, שמספק נגישות לכל השירותים במרחק הליכה מהבית וגם מפגיש את הדיירים עם שכניהם".

לחוש את העיר

סביבת פרויקט ויצמן פנקס, מציעה, כאמור, מגוון רחב של אפשרויות שיש לתל אביב להציע. החל משופינג בכיכר המדינה, פיקניק על גדות הירקון, ארוחה במסעדה טובה, הצגה בתאטרון הקאמרי או בילוי במוזיאון תל אביב. השכונה מאופיינת בעיקר במגורים ומסחר, עם רחובות קטנים ופנימיים שנהנים משקט נטול רכבים ושאון העיר. גם מבחינת נגישות תחבורתית, נחשבת סביבת הפרויקט לנוחה - עם גישה קלה ומהירה לרחוב אבן גבירול הראשי וכאמור לנתיבי איילון ועם גישה מהירה לתחנות הרכבת הקלה והמטרו העתידיים.

חברת הנדל"ן צמח המרמן היא גם המבצעת שאחראית על בנייתו של הפרויקט. לדברי חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן, "כך מתאפשר לנו להעניק שירות מצוין לרוכשי הדירות תחת מעטפת אחת, הכולל פיקוח הדוק על איכות הבנייה, לוחות זמנים וייעול מבחינת כוח אדם וכמובן משאבים כספיים".

צמח המרמן היא חברה ציבורית, שהוציאה תחת ידיה כמה מהפרויקטים המוכרים של תל אביב, בהם פרויקט White City בנווה צדק, פרויקט בצלאל ופרויקט אנדרומדה ביפו בשיתוף קבוצת קרסו נדל"ן.

קבוצת רוזיו הוקמה בשנת 2005 ע"י האחים יובל ויניב רוזיו, העוסקים בתחום הנדל"ן באזור תל אביב והמרכז כבר יותר משני עשורים. הקבוצה הובילה לאורך השנים עשרות פרויקטים ביניהם: בן עטר 21, מוהליבר 29, יהודה הלוי 2, ואחד העם 110.

לדברי כהן, "בזכות שורת הפרויקטים שקידמנו בעיר אנחנו מכירים מקרוב את הטעם התל אביבי ומתאימים כל פרויקט באופן ייחודי לסביבה בה הוא מוקם. אנו גם מקפידים שהפרויקטים שלנו ישלבו היטב בנוף האורבאני אך גם יתבלטו בייחודיות שלהם. פרויקט ויצמן פנקס נולד אצלנו מתוך אהבה לתל אביב - ולדעתי יהפוך לאייקון חדש בליבה של תל אביב הקלאסית".

פרויקט ויצמן פנקס - איכות חיים ויוקרה בצפון הישן. לפרטים הקליקו כאן>>